Bmw csl velgen
Bmw csl velgen
Goedenavond,
Ik heb een vraagje, de zomer begint eraan te komen en het is tijd om de winterbanden te verwisselen en dus tijd voor zomervelgen. Ik heb zelf een bmw 318ci uit 2000 en wil csl velgen aanschaffen met zomerbandjes. Ik heb zelf al op marktplaats enz gekeken en kwam vandaag toevallig deze advertentie tegen op ebay: http://cgi.ebay.nl/18-CSL-STYLE-ALLOY-W ... 2920wt_922
Zouden jullie dit aanraden? Of weten jullie ergens anders een goed adres oid? Ben echt opzoek naar csl model, mag 18 of 19". Breedset vind ik persoonlijk wel mooier. Wil in zn totaliteit ongeveer 1000 euro uitgeven met banden.
Ik hoor het graag!!!
Groeten,
Boy
Ik heb een vraagje, de zomer begint eraan te komen en het is tijd om de winterbanden te verwisselen en dus tijd voor zomervelgen. Ik heb zelf een bmw 318ci uit 2000 en wil csl velgen aanschaffen met zomerbandjes. Ik heb zelf al op marktplaats enz gekeken en kwam vandaag toevallig deze advertentie tegen op ebay: http://cgi.ebay.nl/18-CSL-STYLE-ALLOY-W ... 2920wt_922
Zouden jullie dit aanraden? Of weten jullie ergens anders een goed adres oid? Ben echt opzoek naar csl model, mag 18 of 19". Breedset vind ik persoonlijk wel mooier. Wil in zn totaliteit ongeveer 1000 euro uitgeven met banden.
Ik hoor het graag!!!
Groeten,
Boy
Re: Bmw csl velgen
Dat gaat ie voor € 1.000 inclusief banden niet redden
Dan is ie z'n budget alleen aan velgen al kwijt.

Dan is ie z'n budget alleen aan velgen al kwijt.
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
CSL velgen moet je staggered (breedset) kopen vind ik...
En zijn de velgen van ebay wat? Of niet? Het liefst wil ik wel een breedset inderdaad.
De vmr set is idd erg mooi, maar iets boven mn budget.
De vmr set is idd erg mooi, maar iets boven mn budget.
Als je een breedset wil dan is VMR je enige goede optie. Persoonlijk vind ik een budget van 1000 euro voor een setje nieuwe velgen + banden ietwat aan de lage kant. Of je moet ergens een mooie 2e hands set op de kop tikken.
- tattoodennis
- Contacteer:
hoor alleen maar slechte verhalen over Dogan, hele slechte immitatievelgen. Maar ja wat wil je voor 900 euro incl banden
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Ter vergelijk... Mijn breedset CSL velgen zit alleen al 900 euro banden omheen... Dan heb je überhaubt nog geen velgen 

+1
Ga je wat geld uitgeven aan een goede set, geef dan liever wat meer uit voor een degelijke set, die behouden hun waarde beter dan een (slechte) immitatie set. 1.000 is toch al best een bedrag, doe daar nog wat bij en je hebt een degelijk setje

Ga je wat geld uitgeven aan een goede set, geef dan liever wat meer uit voor een degelijke set, die behouden hun waarde beter dan een (slechte) immitatie set. 1.000 is toch al best een bedrag, doe daar nog wat bij en je hebt een degelijk setje

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Dan ga ik alleen maar "Kaajkuh, kaajkuh, nie koopuh"tattoodennis schreef:hoor alleen maar slechte verhalen over Dogan, hele slechte immitatievelgen. Maar ja wat wil je voor 900 euro incl banden

Ik heb wel goeie ervaringen met Dogan ik ga hier graag heen voor mijn banden (heb mijn velgen ergens anders gekocht).
haha daar bij dogan ben ik ook al eens geweest. Pace een goed bandenmerk? Prima dan ga ik nu ergens anders heen. Bedankt voor de moeite.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

De slager kan ook wel zeggen dat een speklapje een gezond stuk vlees is, terwijl ik vind dat een biefstukje veel beter voor je is (of lekkerder).
Maar ja als meneer zegt dat Pace goeie banden zijn, prima voor hem zal het goed zijn. Voor ons waarschijnlijk niet,maar dat wil niet zeggen dat iemand geen banden kan monteren
Maar ja als meneer zegt dat Pace goeie banden zijn, prima voor hem zal het goed zijn. Voor ons waarschijnlijk niet,maar dat wil niet zeggen dat iemand geen banden kan monteren