hoi iedereen, mijn vraag aan jullie is als volgd, ik heb een e36 sedan uit 93' en witte knippers andere grill en brede deurlijsten, maakt deze auto al helemaal zoals de facelift. nu ontbreekt nog 1 ding en dat is het dashboard.
de vraag dus, Is het mogelijk een ander dashboard erin te plaatsen die WEL de passagiers-airbag heeft? bijvoorbeeld van een sedan of touring?
alvast bedankt en ik graag van jullie, groeten jordie
dashboard, met airbag erin. oude zonder, eruit.
- jordie E36
dashboard, met airbag erin. oude zonder, eruit.
Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.
Re: dashboard, met airbag erin. oude zonder, eruit.
normaal kan je dat gewoon er in plaatsen of je de airbag kan aansluiten weet ik niet ik heb ook airbag op mijn dash maar ik kon deze niet aansluiten is nu gewoon versiering:d
-
hey Jordie..
Voor het plaatsen zal je wel beugel nummer 5 met acc. erbij moeten hebben want deze is voor het plaatsen van de airbag en je dashboard kasje want een E36 zonder pass. airbag heeft deze dus niet....

M.v.groet Andre..
L.A. BMW CarParts ..
Voor diverse BMW E30 ,E34 en E36 onderdelen
Tel.06-41810878
Voor het plaatsen zal je wel beugel nummer 5 met acc. erbij moeten hebben want deze is voor het plaatsen van de airbag en je dashboard kasje want een E36 zonder pass. airbag heeft deze dus niet....

M.v.groet Andre..
L.A. BMW CarParts ..
Voor diverse BMW E30 ,E34 en E36 onderdelen
Tel.06-41810878
BMW L.A.CarParts
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Vergeet het derde remlicht en andere achterruit (vanwege anderslopende achteruitverwarming) niet
Wel goed bezig, totale facelift, geen half werk 

-
Mooiste is dan nog een originele hoedenplank met geintreggeerde zonnerollo en 3de remlicht..
Achterruit zal wat moeilijk worden aangezien deze gekit zit en vanwege de vorm van het carroserie moeilijk eruit te snijden is zonder de randen van de ruit te beschadigen..
Vandaar dat ze ook weinig aangeboden worden..
Maar zonder de speciale achterruit zal het zekers niet misstaan hoor aangezien de 3de remlicht tegen je ruit aan komt..

Achterruit zal wat moeilijk worden aangezien deze gekit zit en vanwege de vorm van het carroserie moeilijk eruit te snijden is zonder de randen van de ruit te beschadigen..
Vandaar dat ze ook weinig aangeboden worden..
Maar zonder de speciale achterruit zal het zekers niet misstaan hoor aangezien de 3de remlicht tegen je ruit aan komt..
BMW L.A.CarParts
- jordie E36
oke als ik het goed begrijp, heb ik dus ook gewoon het 1 en ander van ONDER het dash. nodig.
ik ga het denk ik gewoon uit een sloopauto halen bij opdam bij mij in de buurt. zal even moeilijk worden aangezien ik niet echt super technisch ben
en wat de hoedenplank betreft, remlicht zit er inderdaad in en de zonnerollo ook
( alleen die van een coupé )
dus het is nog even onbruikbaar:P misschien die van een sedan is op de kop tikken alhoewel ik het liefst elek. wil hebben
bedankt voor de reactie en dan ga ik de gok binnenkort maar wagen in een aankomende vakantie.
groetjes. Jordie 
ik ga het denk ik gewoon uit een sloopauto halen bij opdam bij mij in de buurt. zal even moeilijk worden aangezien ik niet echt super technisch ben

dus het is nog even onbruikbaar:P misschien die van een sedan is op de kop tikken alhoewel ik het liefst elek. wil hebben

bedankt voor de reactie en dan ga ik de gok binnenkort maar wagen in een aankomende vakantie.

Mercedes is een taxi. Audi is een mode hype. BMW is een begrip.