Kaasplank's 323i sedan [Meyle HD draagarmen]
Re: Kaasplank's 323i sedan
De velgen en een setje dunlop banden zijn in bestelling. Levering zal hopelijk eind volgende week zijn. Ben benieuwd hoe het er in het echt uit zal zien. Ik zie niet zoveel zilveren auto's rijden met zwarte velgen maar volgens mij moet het wel tof staan.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Gelukkig dat smaken dan verschillen..
Kleuren combi zal tof staan, de velgen daarintegen
..
Kleuren combi zal tof staan, de velgen daarintegen

oeh oeh oeh. de velgen liggen klaar bij skg. Straks even monteren en dan komt hier wel een crappy phone-picje 

| Mijn hok

Nou, ze zitten eronder. Helaas werd het te donker om goede foto's te maken.

Mijn spanner monkey in actie met de eerste velg en de nieuwe dunlop sp sportmaxx banden.

bijna klaar. Het opkrikken ging niet helemaal tof want de krik past niet onder de krikpunten
Even iets optillen bij de spatborden verhielp dat wel
Morgen ga ik mijn hoedenplank weer zwart spuiten en dan pak ik de dslr wel even voor wat betere plaatjes.
Helaas zit er wel iets speling van links naar rechts op het linkervoorwiel. Uit eerste inspectie lijkt het te komen aan het achterste rubber van de draagarm. Weer een nieuw klusje dus
De velgen niet mooi vinden is trouwens prima. Ik wou niet de standaard m3/m5 velgen eronder en dit vind ik persoonlijk er goed staan

Mijn spanner monkey in actie met de eerste velg en de nieuwe dunlop sp sportmaxx banden.

bijna klaar. Het opkrikken ging niet helemaal tof want de krik past niet onder de krikpunten

Morgen ga ik mijn hoedenplank weer zwart spuiten en dan pak ik de dslr wel even voor wat betere plaatjes.
Helaas zit er wel iets speling van links naar rechts op het linkervoorwiel. Uit eerste inspectie lijkt het te komen aan het achterste rubber van de draagarm. Weer een nieuw klusje dus

De velgen niet mooi vinden is trouwens prima. Ik wou niet de standaard m3/m5 velgen eronder en dit vind ik persoonlijk er goed staan

| Mijn hok

Genoeg andere opties
..
Ik vind ze niet zo geslaagd nu dat ze onder de auto zitten
..

Ik vind ze niet zo geslaagd nu dat ze onder de auto zitten

Ik zie de eerste foto anders aardig goed, en kan me zo al een beeldvormen...
Maar ik zal wachten op betere foto´s
, ben benieuwd!
Maar ik zal wachten op betere foto´s

ET van 35 meen ik en 8J. er ligt 225mm op. Nu eerst op ebay maar ff zwart/grijze bmw logo's bestellen voor in het midden 

| Mijn hok

Tering wat ben ik slecht in het maken van foto's

Ik heb overigens mijn hoedenplank weer zwart gemaakt en foto's gemaakt van het hele proces. Zal zsm een howto plaatsen

Ik heb overigens mijn hoedenplank weer zwart gemaakt en foto's gemaakt van het hele proces. Zal zsm een howto plaatsen
| Mijn hok

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Vind de foto niet erg slecht ofzo, alleen een beetje teveel nabewerkt.
Het zaterdag klusje is ook binnen:

Meyle HD draagarmen met dat rubberen thingamajiggie op het eind er al aan geperst door een vriendelijke duitse eBayer
Nu maar hopen dat de oude er een beetje onderuit willen komen
Meyle HD draagarmen met dat rubberen thingamajiggie op het eind er al aan geperst door een vriendelijke duitse eBayer

Nu maar hopen dat de oude er een beetje onderuit willen komen
| Mijn hok

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Aber natürlich; überfreundlichkaasplank schreef:met dat rubberen thingamajiggie op het eind er al aan geperst door een vriendelijke duitse eBayer

Ik heb ze van eBay zo als set compleet voor 250 excl. 16 euro verzenden. Ik heb navraag gedaan bij brezan en dan kreeg ik zo'n set mee voor 310 euro.judaz schreef:oleeeeweer lekker strak sturen dan na het weekend
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen voor hoeveel die dingen, als set, over de toonbank gaan?
Op ebay staan ook zat setjes voor een euro of 160 zonder dat rubberen ding op het eind (hydrolager ofzo) maar ik ben in dit geval maar voor de kwaliteit van meyle gegaan. En dan zie je ook als je ze in de hand hebt.
Overigens ga ik zaterdag de achterkant ook maar eens opkrikken om te kijken waar de lichte gebonk bij het schakelen vandaan komt. Ik heb zo'n idee dat de hardyschijf sowieso aan gort is en ook de 3 rubbers van het differentieel ook betere tijden gezien hebben. Mocht dat zo zijn dan gaat ie op de brug en komt daar ook nieuw spul voor.
| Mijn hok

Als er zaterdag uit komt dat alle rubbers achterin teveel speling geven dan gaat gerust mijn hele subframe eronderuit hoor 
Dan las ik er trouwens wel van die verstevigingsplaten in.

Dan las ik er trouwens wel van die verstevigingsplaten in.
| Mijn hok

Godsamme. De draagarmen zitten eronder maar dat heeft me wel flink wat tijd en zweet gekost. Kolere wat zit die achterste bout bij de motorsteun belachelijk vast. En natuurlijk geen ruimte om te draaien aan de steeksleutel
Dit klusjes was echt eens maar hopelijk nooit weer.
Dit klusjes was echt eens maar hopelijk nooit weer.
| Mijn hok