Forummember Gespot? Plaats het hier!
Re: Forummember Gespot? Plaats het hier!
Afgelopen vrijdagochend (25 febr) op de A29 thv Barendrecht, komend vanaf de Heinenoordtunnenl;
Tiag Touring met xenonlook AE en idem mistlampen aan met kenteken ...- GF - ...
Tevens zie ik regelmatig in Barendrecht een zwarte E46 lesauto met predator chromium AE (kleur indicatie) rondrijden!
Tiag Touring met xenonlook AE en idem mistlampen aan met kenteken ...- GF - ...
Tevens zie ik regelmatig in Barendrecht een zwarte E46 lesauto met predator chromium AE (kleur indicatie) rondrijden!
Vandaag gespot bij mij voor de deur! Forum lid GenuinePaul! Nog bedankt voor de vlaai, uitmuntend!
(Sorry dat ik niet alles heb kunnen doen voor je wat je wilde, maar ja denk toch dat je software iets te oud was, TO BE CONTINUED)
(Sorry dat ik niet alles heb kunnen doen voor je wat je wilde, maar ja denk toch dat je software iets te oud was, TO BE CONTINUED)
Zo goed als dagelijks op het einde van de franciscusweg in hilversum. Denk werkzaam bij autotaalglas.
Iemand van hier?
Grt, René
Iemand van hier?
Grt, René
Gespot: iemand die probeerde te driften op de rotonde bij het roda jc stadion met zijn donkerblauwe e36. Iemand van hier?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Klikverheeske316 schreef:Door de regen van vrijdagavond kreeg ik de gelegenheid om een beetje te driften. Toen ik gistermiddag de bimmer bij de kroeg ophaalde zat er ineens een klopgeest rechtsachter in de auto.
Kan niet missen volgens mij
Nee ik drift (bijna altijd) alleen op eigen* terrein. En bij Roda JC kom ik niet in de buurt
*niet altijd van mij, maar wel met toestemming
*niet altijd van mij, maar wel met toestemming
-- Houdoe wanne --
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Vandaag tijdens een proefritje in een Z3 3.0 kwam ik in Deventer een rode E36 tegen, kenteken beginnend met HH.
Iemand van hier?
Iemand van hier?
Donkere (paars?) e36 cabrio met hardtop gespot in Boxtel
Ben die persoon wel eens vaker daar tegengekomen meen ik, ik dacht aan Mats of Richy, maar als ik hun foto's bekijk stemmen van beide de uitlaat niet overeen met wat ik in m'n binnenspiegel kon zien: Chroom dubbelloops. Iemand van hier?
Ben die persoon wel eens vaker daar tegengekomen meen ik, ik dacht aan Mats of Richy, maar als ik hun foto's bekijk stemmen van beide de uitlaat niet overeen met wat ik in m'n binnenspiegel kon zien: Chroom dubbelloops. Iemand van hier?
Pfff... In deze dagen nog met een hardtop rijden
Ik kom eigenlijk elke dag 's ochtends iemand op de ringweg in Breda tegen: een tiag FL sedan met meegespoten bumperstrips en paarse aftermarket xenon. Is wel opvallend in ieder geval.
Zaterdagavond, tussen elf en half 12. a2 richting den bosch, ter hoogte van afslag waalwijk: Twee BMW's die na een megaslip in de vangrail zijn beland. (slipsporen waren flink)
e36 coupe met non-oem 5spaaks velgen, zat rechtsvoor goed in elkaar.
e30 touring, kon schade niet goed zien, vermoedelijk rechterflank compleet eraan.
Erg balen voor de eigenaren, denk niet dat het forum members zijn maar je weet het nooit. Hopelijk voor hun dekt de verzekering het en zijn ze zelf ok. Moet er zelf in ieder geval niet aan denken ooit zoiets mee te maken.
e36 coupe met non-oem 5spaaks velgen, zat rechtsvoor goed in elkaar.
e30 touring, kon schade niet goed zien, vermoedelijk rechterflank compleet eraan.
Erg balen voor de eigenaren, denk niet dat het forum members zijn maar je weet het nooit. Hopelijk voor hun dekt de verzekering het en zijn ze zelf ok. Moet er zelf in ieder geval niet aan denken ooit zoiets mee te maken.
Mooie gele 3 bij woerden richting rdam om door een ringetje te halen( denk dat ie van willem is).
En netjes aan de snelheid gehouden.
En netjes aan de snelheid gehouden.
Laatst gewijzigd door Marco M op 10 apr 2011, 18:04, 2 keer totaal gewijzigd.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack