Aparte auto
Aparte auto
Deze kwam ik tegen op ebay ik was op zoek naar microschakelaar omdat mijn dak niet meer open wilde en ik kwam deze tegen
Klik
Klik
- darkdriver
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Aparte auto
Ah, Baur...
Gunst, die kende ik wel van de e21, maar niet van de e36! (Bauer-model)
diegene die dit heeft verzonnen verdient een nekschot
Haha!, Ik vind het wel komisch. 8P
na een 02 Baur, E21 Baur kwam deze E36 Baur, niet moeders mooiste (om het zacht uit te drukken). Naar de E36 Baur was niet zoveel vraag, duur (je kocht een BMW en daar kwam dan nog een dikke meerprijs bovenop) en BMW had inmiddels zelf een (veel mooiere) cabrio dus... einde Baur 3series
iets meer info op wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Karosserie_Baur
iets meer info op wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Karosserie_Baur
Wat is dit nou weer zeg!
Zal wel lekker torderen en rijden als een spons. 
Leuk voor verzamelaars, dat wel!

Leuk voor verzamelaars, dat wel!
Denk dat het qua stevigheid juist een heel goede cabrio is...
Alles wat een auto stevig maakt zit er nog op (lees dak en de verstevingsbalken daarin...) Moet haast wel steviger zijn als een echte E36 cabrio...
Vind het alleen geen echte cabrio

Vind het alleen geen echte cabrio

Blijft een geinig ding 'voor erbij', zeker als je hem een beetje gaat modden met m-pakketje en mooie velgen eronder
Zelf had ik een glazen dak alleen mooier gevonden, beetje a la Porsche 993 targa. Misschien een idee voor een E90 Baur

Zelf had ik een glazen dak alleen mooier gevonden, beetje a la Porsche 993 targa. Misschien een idee voor een E90 Baur

Baur bestaat al sinds 1999 niet meer... Best jammer want het is een heel belangrijk merk geweest voor de geschiedenis van BMW, en met name de open BMW's.Bob. schreef:Misschien een idee voor een E90 Baur
't Is niet alsof zo'n ding een stuk goedkoper was als een cabrio hoor