Volgens mij is dat een bekend kwaaltje want heb het toen ook gehad rechter passagiers voor stoel toen ik wat zwaarst er op gooide maar met wat rijden en 1 x uitgelezen is het probleem verdwenen..
Laten we het niet hopen. Het stuur heeft het wel al die tijd probleemloos gedaan. Zou iets te maken kunnen hebben met te weinig massa? Als je accu polen niet goed vast zitten komt die ook snel met die airbag melding.
Hè, stuur werkt weer. Alleen airbag lampje. Welkom in de wereld van Renault. Maar aan de andere kant hoor ik er nu wel bij met een electro storing. Ik voelde me en beetje buitengesloten. î•
mijne staat momenteel ook weer bij el garage. Wil um natuurlijk wel zo werkend mogelijk hebben voor zondag. Alleen dat dakraam gaat nog niet lukken. Maar de rest komt
Ja,bij mij moet het nu toch ook ophouden,anders zie ik me,hem niet meer lang hebben:
Spanrol riem
Inlaatspruitstuk
Remschijven (krom)
Wiellager
Kabelboom achterklep
roetfilter( is wel normale slijtage(180000km),en dient nog vervangen te worden,maar toch)
Afgelopen weekend in duitsland geweest voor het plaatsen van 2008 comforstoelen achterbank en midden console.
Na het plaatsen van de zetels en het herprogrameren van het software hebben ze de direct de "Mat" uit het systeem gehaald.
Het is dus op te lossen dmv een programma aanpassing en het blijkt wel vaak voor te komen bij BMW...