Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
Re: Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
@ Daniel
Uhm, beetje rood. Ik keek in de achteruitkijkspiegel en leek wel een tomaat. Maar wat wil je na zo'n heerlijke dag!
Maaruh, winterwielenmeet? Zolang kan ik niet wachten hoor Doe maar rondje 'ring' dan tussendoor
@ Cliff
Toch lief van iedereen he, geen ANWB foto's
'Cliff's Pa, de meest gewaardeerde laatkomer van deze meet'
Uhm, beetje rood. Ik keek in de achteruitkijkspiegel en leek wel een tomaat. Maar wat wil je na zo'n heerlijke dag!
Maaruh, winterwielenmeet? Zolang kan ik niet wachten hoor Doe maar rondje 'ring' dan tussendoor
@ Cliff
Toch lief van iedereen he, geen ANWB foto's
'Cliff's Pa, de meest gewaardeerde laatkomer van deze meet'
@dnl, heb een halve
@cliff, nope...
@cliff, nope...
Niet de enige, ik was er ook . Alleen kwam ik pas rond 3 uur aan .Dnl schreef:@ Rimax .. Ook één van de enige E87 1 Serie toevallig?
Laatst gewijzigd door Martijnvb op 10 apr 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Martijn
en volgens mij ook een lochter interieurjurgen667 schreef:het opschrift op de nummerplaathouderz3mrunner schreef:Mooi weer en een grote opkomst. Het was leuk om de andere E60/E61 eigenaren even live te kunnen spreken. Uiteraard was het hele scala aan BMW types goed vertegenwoordigd en zo een aardig spektakel. Ik zal me even beperken tot de de mede E60/E61 modellen.
Zoek de verschillen:
Z3MRunner
Frank535
@ Rimax
Titansilber E46 330i, die naast Dnl stond?
Titansilber E46 330i, die naast Dnl stond?
@ Rene08 .. Nader inzien .. Tomaat komt wel in de buurt ja! Damn!
Maar net zo gek .. We stonden constant in de zon! Heerlijk hoor!! Dit smaakt zeker naar meer .. En ring had ik al gezegd hé .. Komt goed kerel!
@Rimax .. Had ik hem zo mooi geparkeerd, beetje jammer ..
Gekheid! Er mooie foto! Kontje van een Einser is gewoon heerlijk!
Maar net zo gek .. We stonden constant in de zon! Heerlijk hoor!! Dit smaakt zeker naar meer .. En ring had ik al gezegd hé .. Komt goed kerel!
@Rimax .. Had ik hem zo mooi geparkeerd, beetje jammer ..
Gekheid! Er mooie foto! Kontje van een Einser is gewoon heerlijk!
was er helaas niet bij maar zoals ik het zie was het een topdag
hoop ook eens een keer bij een meeting te zijn maar ja he weinig tijd en het is voor mij nogal een eind rijden ,dus als er eens iets in het noorden is dan stel ik me beschikbaar
hoop ook eens een keer bij een meeting te zijn maar ja he weinig tijd en het is voor mij nogal een eind rijden ,dus als er eens iets in het noorden is dan stel ik me beschikbaar
- GenuinePaul
Nog een fototje van onderweg.....
De lens vond men head up display niet zo leuk verkleurde helemaal.
Vond die m3 die voor me reed en die blauwe en grijze 3 coupe erg strak!
De lens vond men head up display niet zo leuk verkleurde helemaal.
Vond die m3 die voor me reed en die blauwe en grijze 3 coupe erg strak!
Driving an BMW makes you smile everyday!
Wat was er precies met die audi dan, was er zelf niet maar zie het hier terugkomen in aantal posts dus ben benieuwd
Wat een leuke meeting zeg!!!! Alles was goed geregeld! Het weer zat ook erg lekker mee!!
Allemaal schone bmw's en de cabrio's lekker met het dakkie eraf er naar toe kunnen rijden!! Heb zeker genoten!
Nog een meeting in de zomer!!!! Dan is de opkomst lekker hoog!
Fotos van een 330ci 16hvx6 zijn welkom
Allemaal schone bmw's en de cabrio's lekker met het dakkie eraf er naar toe kunnen rijden!! Heb zeker genoten!
Nog een meeting in de zomer!!!! Dan is de opkomst lekker hoog!
Fotos van een 330ci 16hvx6 zijn welkom
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ik kwam ook uit het hoge noorden, dus hadden prima samen kunnen oprijden!black compact schreef:het is voor mij nogal een eind rijden
Dat was iemand die andere weggebruikers in gevaar bracht door ongecontroleerd met de auto te scheuren. Kwestie artikel 5.
Oohja een faalhaas dus. Kansloos en/of irritant vind ik dat altijd zulke mensen
wat een heerlijke dag, mooi weer en veel mooie bolides
helaas had ik wat pech op de terugweg, had er wel rekening mee gehouden dat het kon gebeuren, maar niet zo snel...
had al problemen met men diff qua herrie doch niet echt speling er op, het klonk ook meer als cracks in het kroonwiel ofzo...
maja zeiden velen dat komt bijna niet voor...
anyway op de terugweg gromde ie nog wat harder, ik dacht als ik maar thuis kom draai ik morgen de plaat eraf om te spieken, dat kan nooit een lager geluid zijn.
maja toen kwam er weer een gaatje onderweg en trapte ik ff het gas weer in...en ineens kadeng en weg aandrijving...dus kroonwiel oid door midden in men diff
nah toen kwam ik niet thuis....ik snel koppeling in want zag geen vluchstrook maar wel een eind verderop een afrit en Burgerking teken en dat met mijn restsnelheid zou ik net kunnen halen...maar helaas stoplicht onder stond op rood en dus parkeerde ik hem in de berm en werd het ANWB bellen...ben net thuis, ja 20:35u ongeveer...
auto mooi in de garage, en morgen maar eens beginnen en zien dat ik een ander diff krijg 3.15 Z3M 188mm ofzo?
en eens contact opnemen met iemand die mooie diffs maakt kijken wat die nog heeft met sper.
verder een leuke dag eneuh zag al mooie foto's van men knorretje
helaas had ik wat pech op de terugweg, had er wel rekening mee gehouden dat het kon gebeuren, maar niet zo snel...
had al problemen met men diff qua herrie doch niet echt speling er op, het klonk ook meer als cracks in het kroonwiel ofzo...
maja zeiden velen dat komt bijna niet voor...
anyway op de terugweg gromde ie nog wat harder, ik dacht als ik maar thuis kom draai ik morgen de plaat eraf om te spieken, dat kan nooit een lager geluid zijn.
maja toen kwam er weer een gaatje onderweg en trapte ik ff het gas weer in...en ineens kadeng en weg aandrijving...dus kroonwiel oid door midden in men diff
nah toen kwam ik niet thuis....ik snel koppeling in want zag geen vluchstrook maar wel een eind verderop een afrit en Burgerking teken en dat met mijn restsnelheid zou ik net kunnen halen...maar helaas stoplicht onder stond op rood en dus parkeerde ik hem in de berm en werd het ANWB bellen...ben net thuis, ja 20:35u ongeveer...
auto mooi in de garage, en morgen maar eens beginnen en zien dat ik een ander diff krijg 3.15 Z3M 188mm ofzo?
en eens contact opnemen met iemand die mooie diffs maakt kijken wat die nog heeft met sper.
verder een leuke dag eneuh zag al mooie foto's van men knorretje
Heerlijk karretje: een echte wolf in schaapskleren met 400PK (aankomende week gaat ie naar 450+ ) :
BMW - Maßstab für Fahrspaß