Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
Re: Reactie & Foto Topic | Zomerwielen Meet & Greet 04.2011
Ow wat erg, ik zie steeds meer auto's langskomen waarvan ik denk: Huh, was die er ook?
Kortom, veel te veel gepraat, en te weinig gekeken
Kortom, veel te veel gepraat, en te weinig gekeken
Was echt een leuke dag, lekker veel bmw's, mooie wagen , aardige mensen..lekker weer top
De foto's die ik gemaakt heb staan op de comp. Zal ze zsm hier plaatsen!
De foto's die ik gemaakt heb staan op de comp. Zal ze zsm hier plaatsen!
Was wellicht kort, maar wel even aardig. 't Was inderdaad geen CSL, maar een look-a-like...Dnl schreef:...
@ Joop, leuk je weer eens gezien en gesproken te hebben! Volgens mij was het geen CSL .. Maar enorme FAIL! Wat zal die bezoeker geschrokken zijn, zeker omdat die met hoge snelheid weer terug kwam. Hele vent hoor!
...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
-
-verwijderd-
Laatst gewijzigd door mechanic01 op 07 okt 2012, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Da's waarDarudevampire schreef:Da's natuurlijk niet hetzelfdeMartijnvb schreef:Op 1 van je foto's staan nota bene de BMWPortal platen.Kon alleen niemand spotten met de bmwportal kentekenplaat houders !
Gr, Martijn
Die audi rs6 heb ik meegekregen, maar een burnout? Wie? Wanneer?
Dat geluid van ahmetbadboy niet normaaaaaal sjonge jonge he die is echt
Veel leden gesproken vandaag ! Zeker gezellig. Al de derde meeting maar nog nooit met DNL gesproken, zat je nog te zoeken.
Dat geluid van ahmetbadboy niet normaaaaaal sjonge jonge he die is echt
Veel leden gesproken vandaag ! Zeker gezellig. Al de derde meeting maar nog nooit met DNL gesproken, zat je nog te zoeken.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Nonde kanon! hebben jullie nou alweer 10 pagina's volgeluld hier!
Ik heb me goed vermaakt vandaag! het weer was niet anders dan ideaal te noemen imo. Ik ben iig op sommige plekken aardig rood geworden.
Leuk om erachter te komen dat je bij een forumlid op dezelfde opleiding zit haha.... en ook maar 1 dorp van elkaar vandaan woont. Dat je daar dan weer helemaal voor naar Utrecht moet rijden is dan wellicht wat vreemd
Bedankt iedereen die zich voor deze meeting heeft ingezet! En Joey voor het opzetten van een geweldige TREIN vanuit het zuiden
En dan ga ik nu maar eens kijken wat er allemaal gespamd is de afgelopen 10 pagina's... (onder het genot van een jägertje uiteraard)
Ik heb me goed vermaakt vandaag! het weer was niet anders dan ideaal te noemen imo. Ik ben iig op sommige plekken aardig rood geworden.
Leuk om erachter te komen dat je bij een forumlid op dezelfde opleiding zit haha.... en ook maar 1 dorp van elkaar vandaan woont. Dat je daar dan weer helemaal voor naar Utrecht moet rijden is dan wellicht wat vreemd
Bedankt iedereen die zich voor deze meeting heeft ingezet! En Joey voor het opzetten van een geweldige TREIN vanuit het zuiden
En dan ga ik nu maar eens kijken wat er allemaal gespamd is de afgelopen 10 pagina's... (onder het genot van een jägertje uiteraard)
-- Houdoe wanne --
Die van dat uitlaatgeluid was dus ook degene van het gierende banden geluid.
Mij teveel herrie voor zo'n auto. Toen ie weg reed had ik echt zo'n tjoening gevoel, klinkt harder dan dat ie rijdt.
Mij teveel herrie voor zo'n auto. Toen ie weg reed had ik echt zo'n tjoening gevoel, klinkt harder dan dat ie rijdt.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 10 apr 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
En toch liep ik ergens ..
Al stond ik meer vlakbij de Einser te praten!
Voor de volgende keer maak ik een shirt met m´n naam erop.. Al weet ik niet of ik dan überhaupt er nog aan toe kom om een rondje te kunnen lopen . Maar vind het ook steeds weer jammer dat ik niet iedereen heb kunnen vinden die ik graag zou willen leren kennen IRL.
Al stond ik meer vlakbij de Einser te praten!
Voor de volgende keer maak ik een shirt met m´n naam erop.. Al weet ik niet of ik dan überhaupt er nog aan toe kom om een rondje te kunnen lopen . Maar vind het ook steeds weer jammer dat ik niet iedereen heb kunnen vinden die ik graag zou willen leren kennen IRL.
Meetingpoint opzetten!
Of nummers uitwisselen elkaar bellen die dag ..
Of nummers uitwisselen elkaar bellen die dag ..
Ben nu alle pagina;s hier aan het doorlezen van de geweldige meeting. Het was echt zeer geslaagd (op enkele gevaarlijke idioten na). Prachtig weer, veel volk en super mooie BMW's! TOP!
Ook leuk om veel oude bekenden weer eens gesproken te hebben. Het was toch weer een tijdje geleden. Laat het meeting-seizoen maar weer beginnen!
@Darudevampire @rimax Prachtige foto's!!
@GTRene Jammer dat je dag zo was afgelopen. Verder heb je echt een pracht van een wagen!
@Cliff Hoe laat was je thuis?
Ook leuk om veel oude bekenden weer eens gesproken te hebben. Het was toch weer een tijdje geleden. Laat het meeting-seizoen maar weer beginnen!
@Darudevampire @rimax Prachtige foto's!!
@GTRene Jammer dat je dag zo was afgelopen. Verder heb je echt een pracht van een wagen!
@Cliff Hoe laat was je thuis?
Ik kan zeggen dat ik het zeker een geslaagde meeting vond Dikke opkomst, stel liefhebbers bij elkaar en natuurlijk bijzondere auto's! Ik kwam zelf wel wat later en kon daardoor niet meer op het grote plein staan, maar desondanks is mijn auto toch nog terug te zien op de foto's (was er zelf niet zo mee bezig geweest qua foto's ).
Hield me verder ook in eerste instantie meer bezig met het kijken dan met t kletsen Dit zal ook wel weer een andere keer komen...
Verder misschien een volgende keer met wat mensen samen die kant oprijden, want zag dat er al wat anderen ook uit het hoge noorden vandaan kwamen
En ik vroeg mij nog af wie er heel gezellig met mij even totaal ergens verkeerd reed die kant op whaha (was een 5 serie, e61) ? En waren iets van 5 a 10 min op afstand van de meeting...
Hield me verder ook in eerste instantie meer bezig met het kijken dan met t kletsen Dit zal ook wel weer een andere keer komen...
Verder misschien een volgende keer met wat mensen samen die kant oprijden, want zag dat er al wat anderen ook uit het hoge noorden vandaan kwamen
En ik vroeg mij nog af wie er heel gezellig met mij even totaal ergens verkeerd reed die kant op whaha (was een 5 serie, e61) ? En waren iets van 5 a 10 min op afstand van de meeting...
Laatst gewijzigd door MoRz op 10 apr 2011, 22:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik was rond 20.45 uur thuis
geweldige meet!!!
idd jammer dat ik bepaalde mensen niet heb kunnen spreken...
(ik stond ook niet continue bij mn auto)
een hoop mooi's gezien en prachtige foto's...
complimenten voor de orga!!!
idd jammer dat ik bepaalde mensen niet heb kunnen spreken...
(ik stond ook niet continue bij mn auto)
een hoop mooi's gezien en prachtige foto's...
complimenten voor de orga!!!
Ik besef nu eigenlijk pas dat ik mijn auto helemaal verkeerd geparkeerd heb! Ik zie hem maar op 1 foto terug (achter een M3 weg geduwd). Gelukkig heeft bjorn en richel88 er nog wat plaatjes van geschoten!
De rit vanuit het zuiden was erg geslaagd! Ik had volgens planning ongeveer 25 wagens verwacht. Toen we bij de eerste verzamelplaats aankwamen hadden we de 20 al bereikt volgens mij. Ik denk dat we uiteindelijk met een stuk of 50 wagens achter elkaar naar Utrecht zijn gereden! Helemaal TOP!
Het filmpje van het vertrek in Den Bosch kan via PB toegestuurd worden. Dit ivm de regels van het forum.
Wie was trouwens die maat van die RS6 gast? Die heeft ook flink staan trappen daar tussen alle wagens.
@ Maurice - Good job om even een foto van het kenteken te maken..
De rit vanuit het zuiden was erg geslaagd! Ik had volgens planning ongeveer 25 wagens verwacht. Toen we bij de eerste verzamelplaats aankwamen hadden we de 20 al bereikt volgens mij. Ik denk dat we uiteindelijk met een stuk of 50 wagens achter elkaar naar Utrecht zijn gereden! Helemaal TOP!
Het filmpje van het vertrek in Den Bosch kan via PB toegestuurd worden. Dit ivm de regels van het forum.
Wie was trouwens die maat van die RS6 gast? Die heeft ook flink staan trappen daar tussen alle wagens.
@ Maurice - Good job om even een foto van het kenteken te maken..
Laatst gewijzigd door j0eyv op 10 apr 2011, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..