bosske's 3reeks touring
Re: bosske's 3reeks touring
Hoe vaker ik kijk, hoe vetter ik de velgen vind
@ runnerted. Ja dat klopt ik verander geregeld van kentekenplaat. Ikzelf verkoop wagens als hobby en rijd normaal amper 5-6maand met een wagen. Deze bmw staat nu namelijk ook te koop. Iemand die 530d weet staan laat maar iets weten ;-)
ah oke dan, maar in belgië is het toch zo dat de kenteken platen aan een persoon gebonden zijn en niet aan een auto?
of heb je meerdere kentekens opp je naam staan?
of heb je meerdere kentekens opp je naam staan?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Ja deze is aan de persoon gebonden.Heb namelijk engelse platen ook omdat ik als hobby japanse wagens invoer zoals supra,skyline,crysler,rx7,subaru impreza enz...Dat is dus een vd redenen dat ik soms wissel van nr plaat mits het goedkoper is op andere verzekering soms. Ingewikkeld hoor ;-)
Vandaag Saab 9-3 cabrio full option met 19ers 210pk :-) MMM beide staan dus te koop,dus diegene met intresse mogen bmwke kopen. Morgen eindelijk fotos dat de wagen af is met m3spiegels enz...
De bmw toch nog even bijgehouden,kan hem ni wegdoen ;-) Nu is hij bijna volledig af. Juist powerflex draagrubbers laten steken. Nog torsiebar zoeken,carbon difusor,uitlaatje en bmc luchtfilter steken. Zal vd week eens fotokes maken
Ondertussen de auto eens te goed gekuist want ik werk op een nogal zeer vuile plaats. Mijn wagen doe ik alle 2dagen naar de carwash bij ons op het werk! Een fotoke nadat mijn shift erop zat op het werk. Dit is na 2dagen op het werk met u auto ;-) Ondertussen is hij nu zo goed als af,parkeersensoren gestoken,nieuwe elec schakelaars voor ruiten,nieuwe waterpomp,nieuwe weerstand airco en chiptuning gedaan juist. Nu bezig met difusor in carbon te zetten. Vd week ook bmw z3 bijgekocht met bbs le mans en remuske,xenons enz...
Enkele vb van auto opt werk
Hoe hij nu staat!
Fotoke van de z3 ongeveer met bbs. Volgende week mijn 19ers eronder!!!!
Enkele vb van auto opt werk
Hoe hij nu staat!
Fotoke van de z3 ongeveer met bbs. Volgende week mijn 19ers eronder!!!!
Zow, die wagen was beste vies... Maar hij ziet er weer gelikt uit!
Mooie Z! Die kleur zie je niet zo veel, buiten het feit dat je een Z niet veel ziet..
Mooie Z! Die kleur zie je niet zo veel, buiten het feit dat je een Z niet veel ziet..
Fraaie Touring hoor!
En wat zijn dat voor buitenspiegels die je erop hebt zitten?
Gr.
En wat zijn dat voor buitenspiegels die je erop hebt zitten?
Gr.
Sodeju, als ik zo lees wat je investeert in de auto's die je hebt, is het toch helemaal niet rendabel om ze zo snel weer te verkopen? En het is nog zonde ook
Zonde? Ik steek amper geld in de wagens.DE velgen heb ik gewisseld en nog geld aan over gehouden,voorbumper hadden ze tegen gezeten en heb ik andere gestoken en alles laten spuiten + onderhoud en had ik nog over. Xenon en wat lampjes daar gaan we nu niet naar zien he ;-) De bmw touring heb ik super goedkoop gekocht van iemand en ondertussen goed onderhoude he das belangrijk. De bmw staat nu te koop maar moet niet weg. De z3 juist hetzelfde,gekocht van iemand die er niet meer naar zag. De wagen stond al 8maand ergens achteraan in een weide waar niemand naar zag! Mijn vorige audi a6 was van persoon met geldproblemen. Nu gaan beide wagens weg en heb een opel signum gekocht full option,leder opc,tiptronique,open dak,parkeersensoren voor achter,zonneschermen enz...met 19ers en 196pk ;-)2006 Met de overschot spaar ik voor een autoke bij ons opt werk.(Werk als 2e job in een porsche garage he) Ikzelf ben autohandelaar als hobby en voer exclusieve wagens in zoals subaru impreza,evo lancer,supra twin turbo,rx7,s2000,lexus is200 enz..... Heb ik al ergens in dit forum gezegd dak een 993wil of 964cabrio.Al mijn auto's staan op cleaned forum
hey mannen mijne bmw touring zijn ze vorige week komen halen,Goede prijs van gehad en meegenomen zonder keuring voor een poolse griet van 22 :-)
De opel signum is klote want die kerel heeft ongeval gehad terwijl ik wagen gekocht had dus geld terug gehad. Ondertussen staat de bmw z3 bij garage voor nieuwe dempers en waterpomp+ onderhoud.
Morgen kijken naar een e36 323i cabrio
De opel signum is klote want die kerel heeft ongeval gehad terwijl ik wagen gekocht had dus geld terug gehad. Ondertussen staat de bmw z3 bij garage voor nieuwe dempers en waterpomp+ onderhoud.
Morgen kijken naar een e36 323i cabrio
ja dat bestaat 323i met 325motor. Van fabriek uit,wist dit zelf ook niet daarmee. Een us of canadees model?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36" onclick="window.open(this.href);return false;)
Kijk daar maar zelf 168hp. Eigenlijk dezelfde motor als de 325i
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36" onclick="window.open(this.href);return false;)
Kijk daar maar zelf 168hp. Eigenlijk dezelfde motor als de 325i