Remschijven origineel of Brakemax sport?
Remschijven origineel of Brakemax sport?
Ik zit een beetje op internet te zoeken omdat ik binnenkort nieuwe schijven en blokken rondom moet hebben. Origineel bij de dealer kwam dit op ongeveer 600 euro voor mijn 328ci.
Nu vind ik hier: http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... p=td&cat=r
een set geventilleerde schijven (voor en achter) + bijbehorende blokken en indicatoren voor 438 incl BTW. Zelf eronder zetten en scheelt een hoop geld. En anders willen ze het voor 100 euro ook nog monteren voor je. Dit is dus nog goedkoper dan origineel, maar wat zou de kwaliteit ervan zijn??
En zou het echt minder snel kromtrekken en beter remmen?
Nu vind ik hier: http://www.autopartsonline.nl/nl/index. ... p=td&cat=r
een set geventilleerde schijven (voor en achter) + bijbehorende blokken en indicatoren voor 438 incl BTW. Zelf eronder zetten en scheelt een hoop geld. En anders willen ze het voor 100 euro ook nog monteren voor je. Dit is dus nog goedkoper dan origineel, maar wat zou de kwaliteit ervan zijn??
En zou het echt minder snel kromtrekken en beter remmen?
Re: Remschijven origineel of Brakemax sport?
Ik geef mijn leven helemaal over aan Brembo. Met andere woorden ik zweer op brembo 

ik zweer ook bij brembo, en gaan zeker langer mee (tenminste als je er normaal mee doet).
Das mijn ervaring tenminste, zullen wel iets duurder zijn maar dan hoef je echt niet bang te zijn dat je troep koopt.
Das mijn ervaring tenminste, zullen wel iets duurder zijn maar dan hoef je echt niet bang te zijn dat je troep koopt.

BMW is a pleasure that you never can measure
originele bmw remschijven icm ferodo ds2500 blokken en achter alles origineel bmw. nergens last van, remt veel beter en slijtage valt ontzettend mee.
Ik had op mijn vorige auto ook Ferrodo 2500, op deze auto zit nog origineel maar denk dat als er vervangen moet worden dat ik ook weer voor de Ferrodo's ga.
ok, bedankt voor de reacties!
Ik heb een set gev. Brembo's besteld rondom met blokken. Ik vond ze op internet bij gmb-tuning.nl en voor 400 euro heb ik de hele set thuis met slijtage indicators, montagesetje en alles erbij. Origineel was ik zelfs meer kwijt maar 400 euro valt mij alles mee. De actie nu was 35% korting dus daar zal het verschil in zitten
Ik heb een set gev. Brembo's besteld rondom met blokken. Ik vond ze op internet bij gmb-tuning.nl en voor 400 euro heb ik de hele set thuis met slijtage indicators, montagesetje en alles erbij. Origineel was ik zelfs meer kwijt maar 400 euro valt mij alles mee. De actie nu was 35% korting dus daar zal het verschil in zitten

-
Hoi.ik heb vorige week remschijnen+remblokken zowel voor als achter besteld bij GB-carparts in delft
Voor bmw 330D schijvenset 230 euro remblokken 100 euro
mooi prijsje toch ?
mooi prijsje toch ?
Ja inderdaad is de vraag hoelang alles mee gaat?? Van welk merk is het? Ik heb nu een set Brembo's die ze origineel bij de dealer ook monteren dus de kwaliteit is goed alleen nu de actie van 35% korting dus dat is mooi meegenomen.beyazkurt_a schreef:Hoi.ik heb vorige week remschijnen+remblokken zowel voor als achter besteld bij GB-carparts in delft
mooi prijsje toch ?
330 euro voor setje rondom?? ik vraag t me af.....