inbraakpoging met geforceerd slot 318 ci modeljaar 2002

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
joo

inbraakpoging met geforceerd slot 318 ci modeljaar 2002

Bericht door joo » 31 mar 2008, 19:33

Hallo,

Ik had een vraagje,

Onlang werd ik het slachtoffer van vandalisme - inbraak.

Mijn slot is verwrongen(denk met een schroevendraaier) aan de bestuurderskant. gelukkig klink en carroserieondedelen niet beschadigd...
het stofkapje (chrome metalen sleufje waar je sleutel insteekt) is weg en de cilinder zelf zit los en is ook wat verwrongen... ook de sleutel past er nog wel in maar wat moeilijker... en de cilinder zit volledig los...

Ik kan wel nog openen en sluiten met afstandsbediening op sleutel, dus dit geen probleem,

Kan er me iemand vertellen of ik dit stofkapje alleen zou kunnen bestellen, zou dit doen enkel voor het uitzicht , of moet er ineens een gans nieuw slot in??? Kostprijs????. + werkuren???

Zou het mogelijk zijn een enkel kapje te bestellen zoals aan de andere passagierskant (zogezegd afgesloten stuk). dat ik er gewoon overplaats in plaats van een volledig nieuw slot te bestellen??

Moet zeker wel bestaan (zoals engelse uitvoering...).
Wie heeft er hetzelfde meegemaakt of kan me daarbij helpen?

Alle info welkom...

En oja, je bent gewaarschuwd , men wagen stond geparkeerd op de parking van Eurodisney in Parijs.......blijkbaar een veelvoorkomend probleem daar....

Groeten Jo
Laatst gewijzigd door joo op 31 mar 2008, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Griffendahl

Re: inbraakpoging met geforceerd slot 318 ci

Bericht door Griffendahl » 31 mar 2008, 19:47

Er was hier iemand die idd ook dichte klinken had aan de bestuurders kant, dus het kan zeker, en het is er ook...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”