E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
Nou, dan zou je best wel eens gelijk kunnen hebben. Ikdacht dat ik alleen bij die schuifbalkjes kon komen. Maar de plus en min van de temperatuur kan ik volledig met de IDrive aanpassen? Of heb ik daarbij ook andere toetsen nodig?
Zou wel een prettige tip van je zijn. Read The F..ing manual dus.
Zou wel een prettige tip van je zijn. Read The F..ing manual dus.
- Kingfisher
- Contacteer:
Ja, kun je gewoon met de iDrive controller aanpassen. Zelf heb ik 'm gewoon halverwege (dus gelijk met de rest) staan.
Ik vind het jammer dat die instelling alleen voor de voorste uitstroomopeningen is, ik had het fijner gevonden als ik ook de voeten kon selecteren en die meer warmte geven, terwijl de rest wat koeler blijft. (Dit uiteraard voor de koudere omstandigheden, niet voor in de lente of zomer).
Hopelijk is dit wat het 'probleem' is, dat is makkelijk en gratis op te lossen.
Ik vind het jammer dat die instelling alleen voor de voorste uitstroomopeningen is, ik had het fijner gevonden als ik ook de voeten kon selecteren en die meer warmte geven, terwijl de rest wat koeler blijft. (Dit uiteraard voor de koudere omstandigheden, niet voor in de lente of zomer).
Hopelijk is dit wat het 'probleem' is, dat is makkelijk en gratis op te lossen.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Jippie, Kingfisher is the King. Het werkt. Weer een storing minder. Bedankt man. Je hebt er een tegoed van me.
Duidelijk gevalletje van RTF.
Morgen komt de nieuwe Turbo slang er op. Ben benieuwd of die dan nog beter trekt.
Morgen komt de nieuwe Turbo slang er op. Ben benieuwd of die dan nog beter trekt.
Betsel dan gelijk een rode ofzo. Ben je tog weer net anders dan Frank.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
- Kingfisher
- Contacteer:
It's not a bug, it's a featurez3mrunner schreef:Weer een storing minder.
Mooi dat dát in ieder geval opgelost is.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Humor mannen
Hahahaa die Z3Mrunner !
Uhm, ik heb ook de eerste 4 weken rondgereden met een auto die ik maar niet warmer kreeg ...
En toen ontdekte ik die 4 kleine rotstreepjes die een hele grote impact hebben op de temperatuur in de auto.
Maar ik zou graag net als Kingfisher soms even warme lucht op m'n voeten willen zetten, maar dat kan niet in een BMW van 90 mille nieuwprijs en 99 opties in de boordcomputer, nee - dan moet je een Ford Ka van 8 mille kopen waar je dat met 1 draaiknop regelt. Soms vraag je je af of die interieurontwerpers allemaal fietsers of treinreizigers zijn !!
Uhm, ik heb ook de eerste 4 weken rondgereden met een auto die ik maar niet warmer kreeg ...
En toen ontdekte ik die 4 kleine rotstreepjes die een hele grote impact hebben op de temperatuur in de auto.
Maar ik zou graag net als Kingfisher soms even warme lucht op m'n voeten willen zetten, maar dat kan niet in een BMW van 90 mille nieuwprijs en 99 opties in de boordcomputer, nee - dan moet je een Ford Ka van 8 mille kopen waar je dat met 1 draaiknop regelt. Soms vraag je je af of die interieurontwerpers allemaal fietsers of treinreizigers zijn !!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
en ik maar denken dat mijn voetruimte blower verstopt zat ofzo
Turboslangetje zit er weer op Knallen met die PK-tjes. Tjonge, hij gaat weer als de brandweer. Binnenkort toch maar weer een stukje autobahn doen.
Nord schleife misschien??
DAn wil ik wel mee een keertje.
Ik heb deze nog staan . Alleen al me datums waren al weg
DAn wil ik wel mee een keertje.
Ik heb deze nog staan . Alleen al me datums waren al weg
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition
Heej Z3MRunner ik zat even de foto's te bekijken van de meeting in de meern, maar je achterruitenwisser van jou hangt wel erg ver naar beneden, tis maar een detail en waarschijnlijk had je het zelf al gezien. Verder gruwelijk nette Bimmer.
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Je hebt helemaal gelijk Dess. Ik dacht dat het zo hoorde maar heb het na de meeting laten recht zetten. Staat een stuk netter zo. Thnks.
Nog een niet alle daags plaatje van de Bimmer:
Nog een niet alle daags plaatje van de Bimmer:
Door zo'n klein kl.te scheurtje, raak je al je PK's kwijt.
Hey, mis ik daar geen bodemplaat? Of hadden ze die toevallig net voor de foto weggehaald?z3mrunner schreef:Nog een niet alle daags plaatje van de Bimmer: