Mijn E46 uit 2004 bekrast
Re: Mijn E46 uit 2004 bekrast
Vuile rotzakken zijn t inderdaad! K zou trouwens gewoon beginnen met t spuiten van alleen de bekraste deur.. Als vervolgens blijkt dat er kleurverschil is en je het té storend vind kan je altijd nog overgaan tot t spuiten van de omringende delen..
JackE46Titan schreef:Helaas is de kras behoorlijk diep je kan er met je nagel in en dan voel je echt een groef en ik denk echt niet dat hij eruit te poetsen is tevens is het volgens de spuiter zo dat de deur ernaast (voorportier) en de achterkant van de auto meegespoten moeten worden om kleurverschil te voorkomen (3 delen dus.. ;( )
Mijn spuiter had daar ook heel andere ideeën over die heeft mij verteld dat als de kleur goed gemeten is, en er niet zo maar wat op gemikt wordt uit een busje wat er nog stond. Dat je dan na een naad eigenlijk nooit kleurverschil ziet.
Daarom vroeg ik het ook, want zo vertelde mijn vaste spuiter dat ook.
- JackE46Titan
- Contacteer:
Ja joh..!! maar die spuiterijen weten dat het verzekering werk is en rekenen maar wat want zij zijn immers de Expert..?? :? en daarbij komt dat ik niet in mijn Bonus Malus naar beneden ga waardoor ik maandelijks meer premie moet gaan betalen maar moet iets van 136,- euro per gebeurtenis eigen risico betalen,is ook wel zonde geld maar of dat er dan 1 deur gespoten gaat worden of de hele zijkant..mij maakt het niet uit dan.
Als ik zelf die 900,- had moeten betalen dan had het waarschijnlijk andere koek geweest hoewel zulk soort gasten (schade bedrijven) er wel voor zorgen dat onze premies alsmaar blijven stijgen.
Als ik zelf die 900,- had moeten betalen dan had het waarschijnlijk andere koek geweest hoewel zulk soort gasten (schade bedrijven) er wel voor zorgen dat onze premies alsmaar blijven stijgen.
Nee oke, dan zou ik het ook gewoon laten doen. Maar voor de volgende keer zijn deze tips wel handig
Haha, mijn 'vaste' spuiter, dat klinkt chique man
Ja, als t toch voor de rest niet uitmaakt dan is het andere koek! Heb je trouwens flink mazzel mee!
Ja, als t toch voor de rest niet uitmaakt dan is het andere koek! Heb je trouwens flink mazzel mee!