Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Das nie helemaal waar. Maar 9 van de 10 keer doet ie het idd niet. Ondervind ik ook met de iPad 
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Maurice, heb je hier wat aan? : http://forum.phpbbservice.nl/viewtopic.php?f=42&t=9115
Ik heb mijn cookies met Griffendahl vergeleken, en die zijn eigenlijk gelijk.
Vreemd genoeg heeft hij geen inlogproblemen. (wellicht met Moderator/gebruiker verschillen te maken?)
Ik heb mijn cookies met Griffendahl vergeleken, en die zijn eigenlijk gelijk.
Vreemd genoeg heeft hij geen inlogproblemen. (wellicht met Moderator/gebruiker verschillen te maken?)
- bjornc
Over de quick reply:
Kunnen de pagina nummers van het topic boven de quick reply staan?
En kan het lettertype van de quickreply 1-2 punten groter?
Ik heb gisteren trouwens de cookies.plist van safari gewist... en tot nu toe ben ik niet meer uitgelogd... hopelijk blijft dat zo.
Op de een of andere manier kreeg ik soms toch oude cookies terug, wat natuurlijk onmogelijk moet zijn als je ze gewist hebt.
Kunnen de pagina nummers van het topic boven de quick reply staan?
En kan het lettertype van de quickreply 1-2 punten groter?
Ik heb gisteren trouwens de cookies.plist van safari gewist... en tot nu toe ben ik niet meer uitgelogd... hopelijk blijft dat zo.
Op de een of andere manier kreeg ik soms toch oude cookies terug, wat natuurlijk onmogelijk moet zijn als je ze gewist hebt.
- bjornc
Ok, maar dan moet 'vorige' en 'volgende' ook onder de quick reply staan imo.
Want dat hoort bij het bladeren door de pagina's.
Want dat hoort bij het bladeren door de pagina's.
- bjornc
Tjonge wat een service 
Ik heb nu al een paar dagen dat ik bij 'Laatste berichten' op de homepage alles gelezen hebt. Dan worden ze ook netjes als gelezen 'gelabeld'. Maar dat ik dan later als ik het forum doorspit nog een hoop 'ongelezen' gelabelde berichten tegen kom. Die ik idd ook nog net gelezen heb.
Tevens werkt het het automatisch labelen van 'gelezen' op de iPad niet.
Tevens werkt het het automatisch labelen van 'gelezen' op de iPad niet.
Mijn avatar is weg.. Ook van andere members zie ik (iPad)
- bjornc
Helaas... ik wordt wederom weer automatisch uitgelogd...
Heb intussen het cookies.plist bestandje weer verwijderd, maar dit duurde helaas niet lang.
Denk toch dat het forumzijdig is...
Met andere fora geen problemen.
Heb intussen het cookies.plist bestandje weer verwijderd, maar dit duurde helaas niet lang.
Denk toch dat het forumzijdig is...
Met andere fora geen problemen.
Laatste paar dagen moet ik weer vaak opnieuw inloggen. Meerdere malen per dag. Soms ook ineens na een aantal minuten op het forum. Dan ben ik ineens uitgelogd 
Same here..
Afgelopen uur een stuk of 4 keer 
Sinds vanochtend is het ineens overMaurice schreef:geen problemen kunnen ontdekken,
Waar trap je niet in?
Vreemde reactie. Ik constateer alleen iets. Maar zal voortaan niks meer zeggen als het weer werkt.
Vreemde reactie. Ik constateer alleen iets. Maar zal voortaan niks meer zeggen als het weer werkt.
Dit is het account van mijn vader, die gelukkig nog wel kan inloggen op bimmerportal.
Beens1:
Gisteren heb ik mijn mailadres willen wijzigen op het forum, maar heb helaas nooit de heractiveringslink gekregen in mijn mailbox. Hierdoor kan ik niet meer inloggen in mijn account.
Daarnaast heb ik vandaag een ander account proberen aan te maken (om het probleem te kunnen melden via het forum), maar daar heb ik ook nooit de activatiecode van ontvangen.
Ook heb ik via de 'gewone' mail gisteren een mail gestuurd naar info@bimmerportal.nl, maar daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen.
Mag ik niet meer op het forum komen of gaat er hier telkens iets fout?
Beens1:
Gisteren heb ik mijn mailadres willen wijzigen op het forum, maar heb helaas nooit de heractiveringslink gekregen in mijn mailbox. Hierdoor kan ik niet meer inloggen in mijn account.
Daarnaast heb ik vandaag een ander account proberen aan te maken (om het probleem te kunnen melden via het forum), maar daar heb ik ook nooit de activatiecode van ontvangen.
Ook heb ik via de 'gewone' mail gisteren een mail gestuurd naar info@bimmerportal.nl, maar daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen.
Mag ik niet meer op het forum komen of gaat er hier telkens iets fout?