een lange tijd geleden had ik me als een voorgesteld en gezegt dat ik nog wel eens een forumtopic zou maken. na een drukke periode heb ik eindelijk tijd gemaakt.
even in het kort,
ik ben roy, 20 jaartjes oud en kom uit de omgeving van breda. sinds ongeveer 2 jaar rij ik een 316i sedan uit '98.
ik wil er zo min mogelijk aan doen want de auto spreekt voor zichzelf.
toch kon ik het niet laten om wat kleine dingetjes te veranderen.
things done:
silvervisions
xenon (6800K)
led kentekenverlichting
led stadslicht
styling 24 velgen (zomer)
things to do:
voorkant verlagen!
hier een paar foto's in originele staat:

vorig jaar herfst gebeurde het onvermijdelijke na een dik jaar (schadevrij) rijden..
uit een hele rij dikke bomen koos mijn schatje een jong 'twijgje' dat ertussen stond. een geluk bij een ongeluk want de schade had veel erger kunnen zijn voor de auto en inzittende.
resultaat:

Een week bij de garage en een nieuwe deur en stuk kokerbalk verder kon niemand meer zien wat er was gebeurd. nouwja behalve aan de boom dan..
op dat moment heb ik besloten om op winterbanden over te stappen.
dit betekend natuurlijk dat ik ook een setje zomervelgen+ banden nodig had

de keuze dat het styling 24's zouden worden was binnen no time gemaakt.
na eventjes zoeken en een ritje naar eindhoven stond een ORIGINEEL breedsetje eindelijk te wachten in de schuur.
na een winter vol ongeduld, maar wel profeit van de wintersloffen! was het 2 weken geleden eindelijk zo ver!!

aan het 'spelen' met photoshop

de voorkant moet iig verlaagd worden!

een van de weinige veranderingen. (zag op de foto dat ik vergeten was om mijn deur dicht te doen

staat trouwens heel mooi bij de blauwe kleur vindt ik

interieur:

de vloermatten lijken op de foto vuiler dan in het egt, maar ik zit te denken om ooit een nieuw setje aan te schaffen.

ideaal die climatcontrol!

na meer dan 2 ton op de teller loopt ze nog steeds al een zonnetje
al is het maar een 1600 maar het is en blijft een geweldige auto (vooral om in te beginnen). zowiezo wordt mijn volgende ook een bimmer maar dan wel een 6 cilinder.
ik hoor graag jullie mening over mijn bimmertje.
groeten roy.
P.s. even off-topic: als iemand nog verlagingsveren (alleen voorkant) o.i.d. in de schuur heeft liggen waar hij (tegen betaling natuurlijk) vanaf wilt. laat het even weten.