deze dan
...huh??? die zag ik dus eerst ook. :? Ben het nu echt helemaal kwijt... Zal wel aan de datum liggen dan!Griffendahl schreef:deze dan
Was deze week bezig met deze set, zou ze vrijdag gaan ophalen, krijg ik vandaag bericht van de verkoper dat ie de set gisteravond aan iemand anders had verkocht die plotseling aan zijn deur stond en de vraagprijs bood :L
Haha, k trapte er ook in hoor :*Mac schreef:Dat wordt dan de tweede keer dat ik vandaag op mijn bek ga :L Word zo moe van dat 1 april :z
Aah, dat zijn zulke kutstreken! Maja, dat is ook t 'risico' van MP.. Had jij er minder voor geboden dan de vraagprijs dan?Couper schreef:Was deze week bezig met deze set, zou ze vrijdag gaan ophalen, krijg ik vandaag bericht van de verkoper dat ie de set gisteravond aan iemand anders had verkocht die plotseling aan zijn deur stond en de vraagprijs bood :L![]()
So you can imagine i'm a bit pissed at the moment!
Ik had op zijn advertentie gereageerd op e46.nl waar hij ook lid is, daar werden ze voor 1100 aangeboden en dat waren we ook overeengekomenMark.N schreef:Aah, dat zijn zulke kutstreken! Maja, dat is ook t 'risico' van MP.. Had jij er minder voor geboden dan de vraagprijs dan?