BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
kom je weer mooi weg zeg.
Ik heb er deze week 2 binnen gehad vd de Bimmer. 1 van de meeting terug bij woerden traject.
6km/h te hard
Andere ook 6 km/h te hard
Bij elkaar tog weer 62,-lichter voor die k*t overschrijdingtjes. Afschaffen alles onder de 10 zeg ik
Ik heb er deze week 2 binnen gehad vd de Bimmer. 1 van de meeting terug bij woerden traject.
6km/h te hard
Andere ook 6 km/h te hard
Bij elkaar tog weer 62,-lichter voor die k*t overschrijdingtjes. Afschaffen alles onder de 10 zeg ik
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- lekkerwijf1
Hahha bij woerden vergeet ik ook nooit weer.
Ging eens een spoiler halen in woerden.
Heen en terug traject van beide meer als 20 km te hard was 4 baans en de linker was toen mooi vrij (nu wist ik ook waarom)
Was een duur spoilertje
Ging eens een spoiler halen in woerden.
Heen en terug traject van beide meer als 20 km te hard was 4 baans en de linker was toen mooi vrij (nu wist ik ook waarom)
Was een duur spoilertje
Tja, er rijden hier in de regio Rotterdam - Den Haag wel veel van die zwarte 7-series en S-klasse auto's met allerlei hoge piefen en VIP's erin die in de file de blauwe flitsers aanzetten en over de vluchtstrook verder rijden.Kingfisher schreef:Haha, mooi verhaal weer. Maar was het wel een echte blauwe rakker en niet een hobbyist met blauwe knipperts in zijn gril? Ik ben namelijk wel eens aan de kant gedrukt door een S-klasse met blauwe knipperts in de mistlampen (en een sjonnie achter het stuur)...
Met de motor wilde ik eens een 760i inhalen en toen ging er een bordje op de hoedenplank omhoog met "Justitie - 100 m afstand houden", dus alles kan hier !
Ik heb het kenteken onthouden en gecheckt op verschillende sites en de meeste komen met een blanco formulier op de proppen, behalve de RDW. Voor wie er zin in heeft om het uit te zoeken, het kenteken is 24-TL-VS.
Volgens RDW is het een E 280 uit 2006, maar ik weet zeker dat die niet zo snel is als de auto die mij inhaalde - dat ging meer in een AMG tempo !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Wow, Frank. Lucky boy. Ik herken het wel. Zonder op te letten kruipen die dingen zo naar de 170 zonder dat je het door hebt. Misschien toch maar een geluid in programmeren.
Je kunt een limiet instellen in de iDrive - misschien ga ik dat eens een weekje proberen ...
Vandaag even met de vijf op familiebezoek geweest en m'n meisje reed, maar ik heb de hele tijd met samengeknepen billen naast haar gezeten; pas op voor die stoeprand ! niet zo dicht daarlangs ! zie je wel goed waar je parkeert ?
Pfff .. niet goed voor je bloeddruk hoor, als je zuinig bent op je 19 inch velgen !
Vandaag even met de vijf op familiebezoek geweest en m'n meisje reed, maar ik heb de hele tijd met samengeknepen billen naast haar gezeten; pas op voor die stoeprand ! niet zo dicht daarlangs ! zie je wel goed waar je parkeert ?
Pfff .. niet goed voor je bloeddruk hoor, als je zuinig bent op je 19 inch velgen !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- Kingfisher
- Contacteer:
Muhahaha, zo herkenbaar...Tegenwoordig is het bij ons ook zo dat áls ik in de auto zit, Ãk achter het stuur zit. Een ritje op de bijrijdersstoel overleef ik simpelweg niet.
Die limiet heb ik ook een tijdje ingesteld gehad, maar dat gaf ook weer problemen, want dan sliepen vrouw en kind lekker, terwijl papa zich aan het uitleven was op de snelweg...PLOENGNGNGNGNGNGNGNG LIMIET 170 KM/u (rijbewijsgrens).....gevolg: en wakker zijn ze!
Limiet nu alleen nog op 225 km/u als de winterbanden er onder zitten en verder niet.
Die limiet heb ik ook een tijdje ingesteld gehad, maar dat gaf ook weer problemen, want dan sliepen vrouw en kind lekker, terwijl papa zich aan het uitleven was op de snelweg...PLOENGNGNGNGNGNGNGNG LIMIET 170 KM/u (rijbewijsgrens).....gevolg: en wakker zijn ze!
Limiet nu alleen nog op 225 km/u als de winterbanden er onder zitten en verder niet.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Whoeps, zijn winterbanden tot 225 km/uur? Wist ik niet. Dan heb ik geluk gehad.
- Kingfisher
- Contacteer:
Mijn winterbanden wel. Blijkbaar vond BMW dat hard genoeg op winterbanden. Bij de $tealer zeiden ze zelfs....mwoah, ik zou niet veel harder dan 200 gaan....(sissies)
[OEPS] ik zie nu pas dat mijn banden tot 210 (H-banden) gaan...vandaar dat ze dat bij de $tealer zeiden...
[OEPS] ik zie nu pas dat mijn banden tot 210 (H-banden) gaan...vandaar dat ze dat bij de $tealer zeiden...
Ook *oeps* ... aangezien ik het van de winter niet kon laten om mijn nieuwe aanwinst meteen al even uit te laten op de autobahn, heb ik 'nietsvermoedend' gewoon even de 250 even aangetikt met mijn H-bandjes.
Volgende keer toch maar wachten tot de zomer Y slofjes er weer onder liggen, denk ik zo, alhoewel ik moet zeggen dat er op zich eigenlijk helemaal niets aan het handje was, gewoon prima controle over de wagen en geen gezwabber o.i.d.
Volgende keer toch maar wachten tot de zomer Y slofjes er weer onder liggen, denk ik zo, alhoewel ik moet zeggen dat er op zich eigenlijk helemaal niets aan het handje was, gewoon prima controle over de wagen en geen gezwabber o.i.d.
Toch wel raar.......
Heb in drie m aanden nog geen enkel bezoekje van onze vrienden in het blauw gehad.......
Tis nou niet zo dat ik heel braaf 110 rij ofzo
Heb in drie m aanden nog geen enkel bezoekje van onze vrienden in het blauw gehad.......
Tis nou niet zo dat ik heel braaf 110 rij ofzo
Als je het over de duivel hebt...
- lekkerwijf1
Haha dat verhaaltje Frank over velgen/pakreren (bij nog vele anere zaken zoals bumpers/sideskirts) ken ik maar al te goed als de vriendin erin rijdt...
Eerder snapte ze het nooit waar ik me druk om maakte maar blijkbaar heb ik het virus overgedragen, zij nu ook een strakke bolide waar ik nu zuinig op moet zijn :p (helaas nog geen Beeeee Emm Weee)
Eerder snapte ze het nooit waar ik me druk om maakte maar blijkbaar heb ik het virus overgedragen, zij nu ook een strakke bolide waar ik nu zuinig op moet zijn :p (helaas nog geen Beeeee Emm Weee)
- Kingfisher
- Contacteer:
Als we dan toch bezig zijn Franks topic te vervuilen met offtopic zaken....:
Wij hadden ooit eens een Civicje en ik had in een dealtje met een klant prachtige Type R wielen bedongen. Vanaf dat moment dus de instructie aan vriendinlief om vooral op stoeprandjes en dergelijke te letten. Gevolg: er werd bij het fileparkeren zo fanatiek naar de naderende stoeprand gekeken dat er te vroeg ingestuurd werd en de gehele zijkant (via de uitstekende bumper van een andere geparkeerde auto) van voor naar achter voorzien werd van een mooie striping en deuk. € 1000,- schade....
Maar ontopic: blijft een mooie auto Frank!
Wij hadden ooit eens een Civicje en ik had in een dealtje met een klant prachtige Type R wielen bedongen. Vanaf dat moment dus de instructie aan vriendinlief om vooral op stoeprandjes en dergelijke te letten. Gevolg: er werd bij het fileparkeren zo fanatiek naar de naderende stoeprand gekeken dat er te vroeg ingestuurd werd en de gehele zijkant (via de uitstekende bumper van een andere geparkeerde auto) van voor naar achter voorzien werd van een mooie striping en deuk. € 1000,- schade....
Maar ontopic: blijft een mooie auto Frank!
jullie zijn allemaal gek ....mn vrouwtje gaat gewoon niet achter het stuur zitten..
punto di basta!!!
punto di basta!!!
haha ! mooie verhalen en weer erg herkenbaar voor de meesten hier !
Ik kan de komende dagen weer even thuis relaxen, want ik ben opnieuw door m'n rug gegaan vanmorgen - wat een k*t gedoe zeg. Morgenochtend eerst langs de huisarts en kijken wat hij adviseert want sinds het voor het eerst gebeurde 2 maanden terug, heb ik af en toe toch het gevoel gehad van - het is nog niet helemaal weg. En zo ging het vandaag weer goed mis.
Nou piep ik niet zo snel, dus ben ik met pijnstillers op toch maar gaan werken, maar goed is het niet ..
Ach, een paar dagen thuis rust houden betekent ook geen kans op boetes ! (always look on the bright side of life )
Ik kan de komende dagen weer even thuis relaxen, want ik ben opnieuw door m'n rug gegaan vanmorgen - wat een k*t gedoe zeg. Morgenochtend eerst langs de huisarts en kijken wat hij adviseert want sinds het voor het eerst gebeurde 2 maanden terug, heb ik af en toe toch het gevoel gehad van - het is nog niet helemaal weg. En zo ging het vandaag weer goed mis.
Nou piep ik niet zo snel, dus ben ik met pijnstillers op toch maar gaan werken, maar goed is het niet ..
Ach, een paar dagen thuis rust houden betekent ook geen kans op boetes ! (always look on the bright side of life )