Oeps! BMW 6 Serie met M Sport pakket
- Bimmergirl87
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Oeps! BMW 6 Serie met M Sport pakket
Ik vind Saab nog de mooiste led verlichting hebben. :

Lekker gelijkmatig, en geen losse lampjes zichtbaar.

Lekker gelijkmatig, en geen losse lampjes zichtbaar.
Vind hem er super uit zien, met uitzondering van de LEDs. Ik begrijp dat ze die techniek wel moeten en willen gaan gebruiken maar doe het dan op een nettere manier, beetje jammer 

- Kingfisher
- Contacteer:
Precies! Dat vind ik nou ook en snap niet waarom niet alle fabrikanten voor die oplossing kiezen. Staat naar mijn idee veel minder 'kermis'.bjornc schreef:Ik vind Saab nog de mooiste led verlichting hebben.
Overigens zijn de wenkbrauwen van de E60/E61 ook door leds verlicht (helaas wel oranje) en geven ook een gelijkmatig lichtbeeld door de manier waarop het licht doorgegeven wordt.
De M6 ziet er goed uit....maar wat zullen ze het warm hebben gekregen bij dat reclamebureau toen ze hoorden dat ze een verkeerde foto hebben geplaatst (of was het bewust?).

Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
't Is geen M6 he...
't Is een 6 met M-pakket 

Ik vind hem een beetje te "lief" net zoals de e90 3 series v.a. 2005 tot 2008 volgens mij..
E60 530D
ik snap dat je vanaf 2012 verplicht dagrijverlichting moet hebben op nieuwe auto's, maar waarom op deze manier? 
BMW heeft toch de angel eyes !! wat is er mis met de LED AE's van de F10 ? lijkt me prima geschikt
En volgens mij is dit het drempel pakket ipv
pakket 

BMW heeft toch de angel eyes !! wat is er mis met de LED AE's van de F10 ? lijkt me prima geschikt
En volgens mij is dit het drempel pakket ipv