DVD afspelen
-
Zanin
DVD afspelen
Hallo,
Op mijn radio unit staat DVD afgebeeld, ook in het menu kan ik dit vinden alleen een DVD heeft volgens het systeem geen goede bestanden om het af te kunnen spelen.
De naviagtie DVD draait het systeem wel af.
Het is overigens een BMW Professional systeem.
Zit er nou wel of niet een DVD speler in dit systeem?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XSGC64FM-D.jpg
Alvast bedankt voor de reactie!
Op mijn radio unit staat DVD afgebeeld, ook in het menu kan ik dit vinden alleen een DVD heeft volgens het systeem geen goede bestanden om het af te kunnen spelen.
De naviagtie DVD draait het systeem wel af.
Het is overigens een BMW Professional systeem.
Zit er nou wel of niet een DVD speler in dit systeem?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XSGC64FM-D.jpg
Alvast bedankt voor de reactie!
-
speters
Re: DVD afspelen
Zanin,
Ik heb inderdaad hetzelfde zoals jij beschrijft. In het menu kan je inderdaad dvd wel vinden maar niet selecteren. Ik heb aan mijn BMW verkoper gevraagd hoe dit zit, die wist mij te vertellen dat ik geen dvd kan afspelen.
verder weet ik het ook niet.
Ik heb inderdaad hetzelfde zoals jij beschrijft. In het menu kan je inderdaad dvd wel vinden maar niet selecteren. Ik heb aan mijn BMW verkoper gevraagd hoe dit zit, die wist mij te vertellen dat ik geen dvd kan afspelen.
verder weet ik het ook niet.
-
Zanin
Ja, idd heel vaag.
Ik zal de plaatselijke dealer is bellen, als ik meer weet horen jullie dit.
MVG Zanin
Ik zal de plaatselijke dealer is bellen, als ik meer weet horen jullie dit.
MVG Zanin
-
Zanin
Hallo,
Ik heb de dealer gebeld en het is niet mogelijk om een DVD (film) af te spelen.
Dit is alleen bedoeld voor de navigatie DVD.
Helaas...
Was getekend,
Zanin
Ik heb de dealer gebeld en het is niet mogelijk om een DVD (film) af te spelen.
Dit is alleen bedoeld voor de navigatie DVD.
Helaas...
Was getekend,
Zanin
Er bestaan TV modules hiervoor die kosten iets van 350~ euro.. En daarmee kan je het wel afspelen.. Maar volgens mij moet je ook nog extra kabels enz. kopen.
E60 530D
-
Zanin
Voor die paar keer dat ik het zou kunnen gebruiken, vind ik dat nogal veel geld.
Toch bedankt voor de reactie, wellicht heeft iemand hier wel wat aan.
MVG,
Zanin
Toch bedankt voor de reactie, wellicht heeft iemand hier wel wat aan.
MVG,
Zanin
-
CollectBMall
Het DVD logo dat afgebeeld staat op de "computer" van het profi navi systeem, is inderdaad om aan te geven dat het loopwerk geschikt is voor zogenaamde DVD-roms. Het kaartmateriaal staat op zo'n DVDrom, dit omdat daar meer informatie op kan als op een CD-rom. "-rom" staat in dit geval voor "read only memory", ofwel geheugen ruimte ( die alleen gelezen kan worden, wat logisch is - niemand verwacht dat je DVD's kan branden in de auto ). Bij latere modellen kun je in dit 2e loopwerk wél een audio / MP3 CD afspelen, vandaar dat je die keuze ook ziet in het i-Drive menu. Nog weer later ( vanaf pakweg 2007, auto's met de voorkeuze toetsen rondom de i-Drive controller ) kun je wél video-DVD's afspelen, weergave wordt echter uitgeschakeld boven 4km/u. Daarvoor zijn dan weer "vrijschakelmodules" in de handel: vanaf zo'n €200,= kun je ook onder het rjiden genieten van je favoriete film....
Freude am sammeln...