Gestolen BMW M3 1995 cabrio violet
Gestolen BMW M3 1995 cabrio violet
Ik liep tegen het bericht aan dat er een Violet Metallic BMW M3 is gestolen bij een handelaar uit Elst, Utrecht. Gelet op mijn eigen ervaring met autodiefstal wilde ik hiervan ook hier even melding maken.
Het kenteken is RB-VD-10 en de auto reed met groene platen FH-89-39.
Hier meer info te vinden http://www2.autodealers.nl/zoekschermau ... x?did=1542" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kenteken is RB-VD-10 en de auto reed met groene platen FH-89-39.
Hier meer info te vinden http://www2.autodealers.nl/zoekschermau ... x?did=1542" onclick="window.open(this.href);return false;
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Re: Gestolen BMW M3 1995 cabrio violet
T%#@&*g! Das in mijn dorp, heb die auto tijd langs de weg zien staan! staat nu ook op geen stijl!
Dat is balen !!
Motor zal wel in de racerij belanden en de rest op schade auto's ben ik bang.
Motor zal wel in de racerij belanden en de rest op schade auto's ben ik bang.
heb het gezien gister op hart van nederland, balen ! auto is ook te herkennen aan
embleem in de grille, sloomkijkers en chrome ( non-origineel ) nieren.

Vermoedelijk is door dezelfde dader(groep) ook een E36 M3 ontvreemd in Eindhoven. Een M3 Coupé met kenteken 74-HB-VS.
Zal allemaal wel "op bestelling" gebeuren, gezien de onderdelen best waarde hebben en gewild zijn. Zullen inmiddels al lang en breed in onderdelen liggen, en vermoedelijk in het buitenland.
Zal allemaal wel "op bestelling" gebeuren, gezien de onderdelen best waarde hebben en gewild zijn. Zullen inmiddels al lang en breed in onderdelen liggen, en vermoedelijk in het buitenland.
www. M3 register .nl
durf mijn M niet eens buiten te laten staan 

BMW E36 M3 3.0 Coupe
deze zijn tijdens "proefrit" gestolen.... is natuurlijk net wat makkelijker dan van de straat oppikken
-- Houdoe wanne --