Ik heb een tijdje geleden een account aangemaakt maar eigenlijk nooit gereageerd of gebruik gemaakt van het forum, ik ben van plan dit vanaf nu wel te doen. Vandaar even mijn voorstelrondje.
Ik ben Dennis, 20 jaar (komende donderdag 21 jaar

Toen ik hier een account maakte twee jaar geleden was ik nog in bezit van een e36 316 compact, maar deze is mij ontnomen door een blonde doos in een Fiat 500 die achterop mij knalde terwijl ik stilstond na een noodstop. Nu rij ik een 318i executive uit 1997 (e36) hij beschikt over airco en en cruise control dus mij hoor je niet klagen. Het enige mindere is dat ik door mijn handicap (halfzijdige verlamming) gedwongen ben automaat te rijden, maar in een BMW is dat geen straf.Ik zal later wat foto's plaatsen van mijn fjordgraue BMW. Deze BMW en ook mijn vorige zijn helemaal standaard gebleven, ik denk dat ik tot een van de weinigen behoor als BMW-rijder maar ik vind ze fabriek-af toch het mooist.
Album: http://s36.photobucket.com/albums/e10/discisvis/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot schrijfs,
Dennis
Ps: Ja Cliff, als je denkt die jongen ken ik van de havo dat klopt, ik zag dat jij ook actief bent op het forum.