Schijfremmen voor
Schijfremmen voor
Jongelui,
Ik moet mijn schijven voor vervangen wat raden jullie aan kwa. merk?
En is het verstandig om via ebay uit duitsland te halen of gewoon dealer hier in nederland?
Ik moet mijn schijven voor vervangen wat raden jullie aan kwa. merk?
En is het verstandig om via ebay uit duitsland te halen of gewoon dealer hier in nederland?
Re: Schijfremmen voor
gewoon standaard is goed genoeg voor normaal gebruik ATE geloof ik..maar je kan ook upgraden naar brembomax of zimmermans voor de sportievere look (en meer remvermogen?).
Ik heb zelf 4x schijven + blokken via ebay gehaald en dat koste me hetzelfde als alleen de voorzijde in NL....geen last mee gehad met de schijven , gewoon goed remmen en niet krom trekken ...maarja dat is mijn ervaring.
Ik heb zelf 4x schijven + blokken via ebay gehaald en dat koste me hetzelfde als alleen de voorzijde in NL....geen last mee gehad met de schijven , gewoon goed remmen en niet krom trekken ...maarja dat is mijn ervaring.
over zimmerman hoor je veel verschillende verhalen vind ik, ik heb er zelf geen evaring mee maar heb om die reden gekozen voor een ander merk die me bij de plaatselijke cardesign winkel werd aangeraden, genaamd EBC schijnt ook veel voor te komen.
bremdo is gelijk ook goed geprijst dus het is net een beetje wat je wilt, originele schijven zullen idd goed genoeg zijn, afhankelijk zijn de blokken, ga je die ook gelijk vervangen.
bremdo is gelijk ook goed geprijst dus het is net een beetje wat je wilt, originele schijven zullen idd goed genoeg zijn, afhankelijk zijn de blokken, ga je die ook gelijk vervangen.
bmw e36 coupe, 325i met vanos, 5v. handbak, bwj: 1994.
If in doubt, Full throttle!
Brembo OEM schijven. ZIjn goedkoper dan standaard en remmen meer dan voldoende.
Ik rij ermee op circuit en remt als een beest (ja, ik heb wel andere remblokken
)
Ik rij ermee op circuit en remt als een beest (ja, ik heb wel andere remblokken

wat heb jij voor rembloken als ik vragen mag?
greenstuf werd mij afgeraden voor de voorzijde en hem ik nu voor achter, voor voor heb ik dan ferodo's ds2500 besteld, met rondom ebc geperforeerd en gegroefde schijven, en dan een setje rvs remleidingen, moet toch wel goed genoeg zijn voor circuit rijden.
greenstuf werd mij afgeraden voor de voorzijde en hem ik nu voor achter, voor voor heb ik dan ferodo's ds2500 besteld, met rondom ebc geperforeerd en gegroefde schijven, en dan een setje rvs remleidingen, moet toch wel goed genoeg zijn voor circuit rijden.
bmw e36 coupe, 325i met vanos, 5v. handbak, bwj: 1994.
Ik rij voor met Hawk blue 9012 en achter met Carbon Lorraine RC6.
Had hiervoor Hawk HT10 is alleen niet prettig kwa remstof en ze piepen als de ziekte als je normaal remt. Niet dat dat mij boeit want het remt perfect
Maar nu de Blue 9012 eronder en die bevallen goed. Remmen als een beest, (nog steeds veel remstof) hebben iets minder warmte nodig dan de HT10's.
Had hiervoor Hawk HT10 is alleen niet prettig kwa remstof en ze piepen als de ziekte als je normaal remt. Niet dat dat mij boeit want het remt perfect

Maar nu de Blue 9012 eronder en die bevallen goed. Remmen als een beest, (nog steeds veel remstof) hebben iets minder warmte nodig dan de HT10's.
let wel op dat als je zulke remmen gaat gebruiken voor je straat auto, met waarschijnlijk velgen die je mooi wilt houden. Die remblokken zijn behoorlijk agressief en de remstof die er af komt zal ook snel je velgen aan tasten
-- Houdoe wanne --
Ik heb een nette 318 hoor dus ik hou het bij de standaard setjes
Huis & tuin gebruik zegmaar

Huis & tuin gebruik zegmaar
Klopt, 10x remmen en je ziet niet meer dat je je velgen hebt gewassenverheeske316 schreef:let wel op dat als je zulke remmen gaat gebruiken voor je straat auto, met waarschijnlijk velgen die je mooi wilt houden. Die remblokken zijn behoorlijk agressief en de remstof die er af komt zal ook snel je velgen aan tasten