2006 523i Touring met M-Pakket
Re: 2006 523i Touring met M-Pakket
Mooi man 

- GenuinePaul
Woeiz nice photo
erg strak.

Driving an BMW makes you smile everyday!
Mijn vrouw was op een lokaal Zoetermeers bedrijfs beurs en daar was een bedrijf bezig een Audi A3 te bekleden aan de buiten kant met Carbon. Zag er erg mooi uit en mijn vrouw heeft het voor elkaar gekregen dat zij de binnenkant van onze auto vanmorgen hebben gedaan voor NIETS
Het was de eerste keer dat ze ooit een binnenkant van een auto hebben gedaan en ondanks een paar kleine schoonheids foutjes, ben ik er erg blij mee (zeker omdat het gratis was
)

Het was de eerste keer dat ze ooit een binnenkant van een auto hebben gedaan en ondanks een paar kleine schoonheids foutjes, ben ik er erg blij mee (zeker omdat het gratis was

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zeker niet slecht!
Is het een plakfolie, of een wrap folie? (waar ze de boel in een bad dompelen)
Is het een plakfolie, of een wrap folie? (waar ze de boel in een bad dompelen)
Nice.
Ik vind het wel erg lijken op de originele lijsten van BMW; ALU Cube Pure.
Deze is er in 2 varianten light en dark.
Ik vind het wel erg lijken op de originele lijsten van BMW; ALU Cube Pure.
Deze is er in 2 varianten light en dark.
- Spoiler: Laat zien
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
DV klopt, plak folie en dat is het slechtste stuk. Maar het geeft de auto wel een hele andere smoel.
heey copycat 

- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Ziet er strak uit 

Ik heb ook eens de interieurlijsten met deze folie beplakt. Tipje: Zorg dat jet teveel folie hebt, dat je niet op de randen hoeft te snijden, maar dat je het om de randen heen kunt vouwen. Lekker heet maken en het gaat in alle vormen. Dan krijg je ook de rothoekjes helemaal netjes 

- Kingfisher
- Contacteer:
Wow, dat smoelt zeker een stuk beter.
Wel een idioot idee dat je interieurlijsten van 1000 euro uit het zicht wilt onttrekken, maar in het geval van het donkere hout dat jij had, kan ik het me wel voorstellen.
Maar nu kan eigenlijk een mooi dik M-stuurtje ook niet meer ontbreken, BMW_Lover!
Wel een idioot idee dat je interieurlijsten van 1000 euro uit het zicht wilt onttrekken, maar in het geval van het donkere hout dat jij had, kan ik het me wel voorstellen.

Maar nu kan eigenlijk een mooi dik M-stuurtje ook niet meer ontbreken, BMW_Lover!

Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
JAJAJAJA King, maar daar moet ik eerst nog en "business case" voor schrijven en door de baas laten goedkeuren. De kans dat ik de hoofdprijs in de staatsloterij win is groter.....
- GenuinePaul
Heel mooi geworden Bmw_lover my compliments
Die schoonheids foutjes vallen in het niks als je weet dat het gratis was haha.
Geeft idd meteen de auto een heel andere smoel!
Grtz.

Geeft idd meteen de auto een heel andere smoel!
Grtz.
Het is d'r weer af! Op de midden console kwamen in 1 keer wat lucht bubbels onder het "carbon" en die paar minder mooie stukjes gingen mij toch storen, dus heb alles er af gehaald. Ze hebben nog aangeboden om alle onderdelen er af te halen en alles opnieuw te doen maar laat het eerst maar zo.
Afgelopen zondag vanuit Groningen naar Zoetermeer gereden en wilde het verbruik op de snelweg eens bekijken. Meestal de Cruise Control op 140 kunnen zetten en af en toe zelfs de kick-down gebruikt. Voor een benzine motor viel het mij niet tegen (hoewel ik ze nog steeds niet echt zuinig vindt....)

Sorry van het trillende plaatje, heeft mijn vrouw met haar iPhone genomen tijdens het rijden.
Afgelopen zondag vanuit Groningen naar Zoetermeer gereden en wilde het verbruik op de snelweg eens bekijken. Meestal de Cruise Control op 140 kunnen zetten en af en toe zelfs de kick-down gebruikt. Voor een benzine motor viel het mij niet tegen (hoewel ik ze nog steeds niet echt zuinig vindt....)

Sorry van het trillende plaatje, heeft mijn vrouw met haar iPhone genomen tijdens het rijden.
ik zie het plaatje niet trillen hoor....wel jammer dat ie wazig is.. 

- GenuinePaul
Grappig ik ga ook een keer die trip computer gebruiken. Vind hem idd niet echt mega zuinig. Maar als ik rustig rijd met de 545i dan scheelt het niet veel met jou verbruik....
Jammer van het carbon. Volgende x beter zullen we maar zeggen
Grtz
Jammer van het carbon. Volgende x beter zullen we maar zeggen

Grtz