Privé Sahara/Troep in de lucht!
Re: Privé Sahara/Troep in de lucht!
Gdvr klotespul kan ik m'n auto weer gaan wassen
Die beschermende laag zit er bij mij ook op....echter is die echt niet opgewassen tegen al die zooi wat uit de lucht komt vallen.
Ja daar kan zelfs een polijstbeurt van Cliff niet tegenop
Ja dat klopt zeker...maar zonder water waaien ze er echt niet af hoor. Met de tuinslang spuit je het er idd zo af...heb het vanavond nog ff snel gedaan.
Vanmiddag heeft het goed geregend, daarna auto met kleefklei goed schoongemaakt, inmiddels alweer een laagje zooi erop .
Ik doe hem twee keer per week even afspuiten. Gewoon in de wasbox, even snel één muntje er in en je kunt 3 min spuiten. Dan wordt het niet te gek vies allemaal.
- Gérald320icabrio
Sta nu bij de bakker, niet om aan te zien die auto, ik dacht lekker laten zitten, maar kom toch langs de wasboxen...
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.
Gisteren de auto nog afgespoeld bij de wasbox, je kunt hier kiezen voor de optie vlekvrij naspoelen. Dat is een handige keuze want daarmee spoel je alle troep van de auto en je hebt geen vlekken.
De waslaag die op de auto zit is nog goed genoeg en alles kwam er zo vanaf.
De waslaag die op de auto zit is nog goed genoeg en alles kwam er zo vanaf.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Wat een rotzooi hea, ik had nog net pas gister mijn auto gewassen en het zit er nu weer op Ik denk dat ik maar weer eens kijk volgend weekend fzo. Anders blijf ik ook maar bezig haha
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Onder de carport helpt je ook niets... ik had gisteren de vensters open staan thuis... en zelfs binnen kwam die prut overal te liggen.
Ik kon het overigens niet langer aanzien, en heb de tuinslang ff over de auto's gehaald
Ik kon het overigens niet langer aanzien, en heb de tuinslang ff over de auto's gehaald
Mijn carbonzwarte wagen is inmiddels ook bijna phoenixgelb geworden ...
Heeft alleen weinig zin om er nu al teveel aan te doen, morgen ziet hij er toch weer hetzelfde uit. Vanaf woensdag kans op een buitje, dus daar kijk ik bij wijze van uitzondering dit keer dan maar een keertje naar uit.
Heeft alleen weinig zin om er nu al teveel aan te doen, morgen ziet hij er toch weer hetzelfde uit. Vanaf woensdag kans op een buitje, dus daar kijk ik bij wijze van uitzondering dit keer dan maar een keertje naar uit.
Ik hoorde op het nieuws dat er tot aan juli geen regen van betekenis gaat vallen dus daar wacht ik niet op.. ik ga zo m'n auto toch maar even goed afspoelen denk ik
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ach, die weermensen kunnen niet eens 3 dagen vooruit kijken... laat staan 3 maand.