mijn 550i
mijn 550i
hallo allemaal,
ik wil me even voorstellen. ik ben danny 39 jaar en kom uit duitsland( 4km over de grens van nederland).
weet niet of ik hier mag zijn omdat ik in duitsland woon,maar probeer het gewoon lol.
dit is mijn e60 550i van 11-05 met bijna 95000km op de teller.
oh ja ook maar mijn andere liefde erbij.. een e31 van 07-'90 met 107000km op de teller.
hier dan de foto's ( als het werkt).
groeten Danny
ik wil me even voorstellen. ik ben danny 39 jaar en kom uit duitsland( 4km over de grens van nederland).
weet niet of ik hier mag zijn omdat ik in duitsland woon,maar probeer het gewoon lol.
dit is mijn e60 550i van 11-05 met bijna 95000km op de teller.
oh ja ook maar mijn andere liefde erbij.. een e31 van 07-'90 met 107000km op de teller.
hier dan de foto's ( als het werkt).
groeten Danny
Laatst gewijzigd door bmw550i op 20 jul 2011, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: mijn 550i
Hmmm, leuk speelgoed! En ja, iedereen is welkom! 

Welkom!
Volgens mij de eerste 550i hier op het portal ... zal wel heerlijk rijden zeg zo'n dikke 8 cilinder.

Volgens mij de eerste 550i hier op het portal ... zal wel heerlijk rijden zeg zo'n dikke 8 cilinder.

Welkom hier, gaaf spulletje heb je daar zeker die 8 cilinder 5 serie, ben je nog van plan om haar een m-pakketje te geven?

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
welkom...wel heftig hoor twee V8en in huis
zijn bij jou nou die reflectoren uit je achterbumper? vervangen door iets of gewoon overheen gespoten?
anyway veel plezier hierzo...

zijn bij jou nou die reflectoren uit je achterbumper? vervangen door iets of gewoon overheen gespoten?
anyway veel plezier hierzo...
- GenuinePaul
Heerlijk! Mooie 550i zeg! Welkom hier. En tuurlijk zijn de duitsers welkom hehe. Je raad nooit waar bmw vandaan komt 
Die 850i is idd een juweeltje!
Veel plezier hier op het forum.

Die 850i is idd een juweeltje!
Veel plezier hier op het forum.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Volgens mij heeft de 850i zelfs 12 cilinders!aron22 schreef:welkom...wel heftig hoor twee V8en in huis![]()

Welkom.
Vette auto's hoor.
Ik vind de 850i toch zo een mooooooooooie auto
@ Aaron. BMW heeft geen V6 en V8 he?
Het zijn inlijn motoren. Velen zegen dat dit het trillen van de motor stukken verminderd. En het karakteristieke lekkere geluid produceert
Vette auto's hoor.
Ik vind de 850i toch zo een mooooooooooie auto

@ Aaron. BMW heeft geen V6 en V8 he?

Het zijn inlijn motoren. Velen zegen dat dit het trillen van de motor stukken verminderd. En het karakteristieke lekkere geluid produceert

BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
De nieuwe M3 is een V8
.
Die 850 is trouwens echt een juweeltje
Die 550 is ook schitterend trouwens
Is de 550 trouwens veel sneller dan de 850 of juist andersom? Wask wel benieuwd na eigenlijk

Die 850 is trouwens echt een juweeltje

Die 550 is ook schitterend trouwens
Is de 550 trouwens veel sneller dan de 850 of juist andersom? Wask wel benieuwd na eigenlijk

Alles met meer dan 6 cilinders zijn bij BMW ook gewoon V-motoren hoor... Anders heb je zo'n lange motorkap nodig, zo'n 12 inlijn neemt een flinke bak ruimte in, dat zouden 2 6 inlijns naar elkaar zijn, nu 'slechts' naast elkaar.Ralph schreef:@ Aaron. BMW heeft geen V6 en V8 he?![]()
- Dutch 530i
Welcome Danny, nice 550i! The 8 series is cool in white!!!!
@ralph...idd tot 6 cil zijn ze inlijn...maar daarna toch echt V hoor(m5 v10)
idd Griff het zou wat zijn 12 in lijn hahaa...
(ik was ff in de war eerder...twee 5 liter bmw's in huis)
idd Griff het zou wat zijn 12 in lijn hahaa...
(ik was ff in de war eerder...twee 5 liter bmw's in huis)
Mooie wagens hoor! Heerlijk lijkt me dat, die motoren horen grommen wanneer je even het gas wat dieper intrapt...