Eibach Pro-Kit at E46 Sedan.
Re: Eibach Pro-Kit at E46 Sedan.
ja het lijkt hoger, hij hoord 25 a 30mm te zakken maar het lijk maar 15mm..
Ik had geen sport onderstel, dus het is bij mij vast wel 30mm gezakt.
En hij mag best nog een klein beetje zakken, maar niet te veel .. Vind het zo wel prima!
En hij mag best nog een klein beetje zakken, maar niet te veel .. Vind het zo wel prima!
Dat zal het misschien zijn maar weet niet zeker of ik een sport onderstel heb. De montage ging wel moeizaam omdat de pen van de demper niet uitgetrokken kon worden, deze ging namelijk weer terug naar binnen. Hopelijk zakt deze bij mij nog..
Je auto staat toch te koop?
Maar maak even een topic aan dan, met daarin de foto`s.. Kunnen we ff kijken
.
Maar maak even een topic aan dan, met daarin de foto`s.. Kunnen we ff kijken

Ja klopt, heb al een paar reacties gehad, maar niet de prijs die ik wil hebben. Dus probeer er nog een tijdje erin te rijden en rustig op zoek naar een goed 330cd dan ruil ik em wel in. Ik zal strax of morgen gelijk foto's maken kun je het zien..
Waarschijnlijk heb je inderdaad al een sport onderstel onder je coupe gehad. Dan zakt ie echt maar een klein beetje.
Uiteindelijk na een paar maandjes zal ie nog wel iets inzakken...
Uiteindelijk na een paar maandjes zal ie nog wel iets inzakken...
Low...

(h)

(h)
Ja dat zou best kunnen, want de dempers waren hiervoor ook al vrij hard. Heb Ron net een mailtje gestuurd en moest de hoogter van het hart van de velg tot aan de rand van de wielkast doorgeven, hij gaat dan kijken of het wel klopt.. Het is nu mooi weer dus zal zo auto ff wassen en foto plaatsen kunnen jullile even kijken...
Ik vind het resultaat zeer geslaagd
Ik heb me ook een setje besteld en ben benieuwd hoe de combinatie met de 18" m6 velgen gaat zijn.
Maar ik heb ook nog een vraagje:
Als je wagen nog zakt na verloop van tijd,moet je dan niet opnieuw laten uitlijnen?
Want die was toch op de eerste hoogte uitgelijnd,of zie ik dat verkeerd?

Ik heb me ook een setje besteld en ben benieuwd hoe de combinatie met de 18" m6 velgen gaat zijn.
Maar ik heb ook nog een vraagje:
Als je wagen nog zakt na verloop van tijd,moet je dan niet opnieuw laten uitlijnen?
Want die was toch op de eerste hoogte uitgelijnd,of zie ik dat verkeerd?
Dat je het lef hebt om het te proberen of die dat haalt met die stoeprandDnl schreef:Low...
(h)

Nou .... Ik wist niet dat die zo hoog was, en reed ook zo door .. En toen was daar het geluid
en zat ik "vast" op die stoeprand
. Weet ik dat ook weer voor de volgende keer 

Wat is het effect van een Pro kit bij een M onderstel?
Ik heb begrepen dat deze al 15mm lager ligt dan bij een gewoon onderstel.
En ik heb ook gelezen dat een Pro Kit 30mm aan de voorkant en 20-25mm aan de achterkant verlaagt.
Maar geldt dat ook voor deze combinatie?
Ik heb 235/40/18 voor en 255/35/18 achter.
Hij mag wat omlaag maar ik wil geen buikschuiver over houden die bij elke drempel problemen geeft.
En ik heb ook gelezen dat een Pro Kit 30mm aan de voorkant en 20-25mm aan de achterkant verlaagt.
Hij mag wat omlaag maar ik wil geen buikschuiver over houden die bij elke drempel problemen geeft.
Ik zou als ik jouw was die vraag even voor leggen bij onze sponsor. Ik heb zelf geen M onderstel, Real-one trouwens wel. Die is het nu aan het "testen"
.

- blue-beemer
ramio schreef:Wat is het effect van een Pro kit bij een M onderstel?
dan zakt hij voor nog 15mm en achter kom je waarschijnlijk hoger uit als nu.
Ik ga deze set ook bestellen en heb ook M-onderstel, maar ik ga alleen de voorkant verlagen, achter staat een M-onderstel al goed
Ik wil idd vooral de voorkant naar beneden halen. Het ziet er nu ZO uit.blue-beemer schreef:dan zakt hij voor nog 15mm en achter kom je waarschijnlijk hoger uit als nu.
Ik ga deze set ook bestellen en heb ook M-onderstel, maar ik ga alleen de voorkant verlagen, achter staat een M-onderstel al goed
De ruimte voor is meer dan de ruimte achter.
Maar wat bedoel je met "dan zakt hij voor nog 15mm". Praat je dan al over een verlaging van 45mm?