dacht zal mijn M-monster hier ook maar eens voorstellen,maar eerst een stukje auto history ;D nadat ik meerdere M`s in het bezit heb gehad waarvan 2 keer de e36 3 liter cabrio en 1 maal de e36 3 liter coupe.
kwam ik op het idee dat ik wel weer eens wat anders wou namelijk een e46 cabrio (323)nadat ik deze had aangeschaft begon deze mij al gauw te vervelen en toen ik deze weer kon verkopen heb ik ook niet lang hoeven nadenken.
toen het een tijdje zonder auto gedaan maar toen begon het toch wel weer te kriebelen dat ///M gevoel,maarja wat moest het worden heb lang getwijfeld tussen een mooie e46 m3 of een e39 m5 het doel was om met beide te gaan proefrijden en dan zo mijn keus te gaan bepalen het is alleen bij proefrijden met een m5 gebleven.
nadat ik meerdere M5`s bekeken had begon mij de moed al in de schoenen te zakken en vreesde ik dat het een moeilijk zoektoch ging worden om een mooie en vooral goede m5 te vinden.
op een dag viel mijn oog op een advertentie van een 99 er m5 met 148000 km nap 3 eigenaren en bijna in nieuwstaat wat contact gehad met het verkopende bedrijf en kwam op mij heel betrouwbaar over.
de volgende dag wezen kijken auto stond helaas wel bijna 200 km van mij vandaan maar dat mocht de pret niet drukken eenmaal aangekomen bij het bedrijf stond de m5 al voor de zaak op mij te wachten.
ik kon het niet geloven had ik dan de perfecte m5 eindelijk gevonden de auto had een paar kleine schoonheidsfoutjes wat steenslag op de motorkap maargoed wat wil je met een auto uit 99.
wat gepraat met de verkoper de hele onderhoudshistory doorgenomen en alles leek te kloppen toen werd het tijd voor de proefrit de auto eerst rustig warm gereden daarna een paar keer wat gas gegeven en toen was ik eigenlijk al verkocht bij terug komst op de zaak alles nog 1 keer gecheckt en besloten om de m5 mee te nemen..
heb nog wel wat mods in gedachte maar blijf er de komende tijd eerst zo maar even van genieten nou genoeg gelult pics zeggen meer dan 1000 woorden..