330Ci E46 is verkocht
Re: Coupé MindWarp kleinigheidje erbij via BimmerParts
Een update waar je geen spijt van gaat krijgen
Ziet er netjes uit zeg
Ziet er netjes uit zeg
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Wil deze ook bestellen, maar de website van bimmerparts werk volgens mij nog steeds niet.
Webshop in progress... staat erbij.
Hoe dan toch te bestellen bij bimmerparts?
Webshop in progress... staat erbij.
Hoe dan toch te bestellen bij bimmerparts?
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Wat heeft dit pookje gekost? Ik heb nu een zilveren maar de rest van het interieur is zwart.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Thnx guys, deze heb ik aangeschaft nadat ik bij jullie gezien had hoe het eruit gaat zien.
Ik heb op dit ogenblik zo'n aluminium/zilveren korte pook en die past met de kleur precies bij de rest. Het is alleen zo dat als de zon er een poosje op heeft gestaan in de zomer het aluminium erg warm word en in de winter bijna ijs is en daarom of te warm of erg koud is om beet te pakken als je net in stapt. De hoes heeft wat slijtage plekjes dus die moet er af voor een nieuwe ... die bestel ik nog.
[reclame modus aan]
Kosten vallen mee ... is bij BimmerParts incl. verzendkosten 61,75 op dit moment dus gelijk doen
Mailtje sturen aan info_at_bimmerparts.nl ( bekijk ook de link die hierboven staat ) en uitleggen/vertellen wat je wilt bestellen. Levering is prima deluxe en heel snel
[/reclame modus uit]
Je kan dus voor de Kerst nog bestellen en de Kerstboom een piek geven met een erop.
Ik heb op dit ogenblik zo'n aluminium/zilveren korte pook en die past met de kleur precies bij de rest. Het is alleen zo dat als de zon er een poosje op heeft gestaan in de zomer het aluminium erg warm word en in de winter bijna ijs is en daarom of te warm of erg koud is om beet te pakken als je net in stapt. De hoes heeft wat slijtage plekjes dus die moet er af voor een nieuwe ... die bestel ik nog.
[reclame modus aan]
Kosten vallen mee ... is bij BimmerParts incl. verzendkosten 61,75 op dit moment dus gelijk doen
Mailtje sturen aan info_at_bimmerparts.nl ( bekijk ook de link die hierboven staat ) en uitleggen/vertellen wat je wilt bestellen. Levering is prima deluxe en heel snel
[/reclame modus uit]
Je kan dus voor de Kerst nog bestellen en de Kerstboom een piek geven met een erop.
- darkdriver
Kleine mod inderdaad.
- Spoiler: Laat zien
Ja en ik ben heel benieuwd hoe het staat en rijd in m'n eigen bimmerke ... ;D
330Ci MindWarp VMR
Dnl schreef:... en de Breyton velgen te koop zetten.
Verkocht! en de opvolgers zijn deze geworden uit GB1 van Richel88 ... (h)
Ze zitten nog in de dozen en ik moet er nog logo's voor in huis halen. Gelukkig komt het voorjaar er nu wel aan want kan bijna niet wachten om ze er onder te zetten. :~
Re: 330Ci MindWarp
Naast logo's wellicht nog rubber??
Mooi hoor,echt één van de mooiere model velgen
Mooi hoor,echt één van de mooiere model velgen
Die dozen komen me bekend voor Netjes! Ook een breedset zo te zien?
Owja, rubber moet ik ook nog hebben ... (h)
Het is idd een 19" breedset 8,5J/9,5J. Ik had ze gezien o.a. in jouw showroom en bij Griff en was er meteen helemaal weg van. Die moest ik hebben, en dat is nu voor elkaar.
Het is idd een 19" breedset 8,5J/9,5J. Ik had ze gezien o.a. in jouw showroom en bij Griff en was er meteen helemaal weg van. Die moest ik hebben, en dat is nu voor elkaar.
Gemonteerd! Eindelijk zijn me VB3's uit de dozen en voorzien van nieuw rubber en logo's.
Ben der helemaal blij van
Voorzien van:
Ben der helemaal blij van
Voorzien van:
- * Dunlop SP Sport Maxx met voor 235/35/R19 Z XL en achter 265/30/R19 Z XL
Dank je!
Een betere locatie voor foto's ga ik zeker doen, kan hier in de straat idd te weinig afstand nemen en aan de andere keek ik direct in de zon.
Een betere locatie voor foto's ga ik zeker doen, kan hier in de straat idd te weinig afstand nemen en aan de andere keek ik direct in de zon.
Laatst gewijzigd door MindWarp op 24 apr 2011, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er netjes uit