Newbie: Jackysan
Newbie: Jackysan
Mijn naam is Jacky en sinds afgelopen woensdag de trotse eigenaar van een BMW 325Ci coupe! Na lang twijfelen over verschillende andere sportieve auto's uiteindelijk toch voor deze coupe gekozen. De reden hiervoor is dat ie (bijna) aan alle eisen voldoet die ik aan een E46 coupe heb gesteld, waaronder een lage km-stand, zescilinder, af-fabriek M aerodynamic sportpakket en post-facelift en GEEN houtinleg :r Ik heb nog niet de tijd ervoor gehad om zelf foto's te maken, dus voorlopig even de foto's van de verkoper gebruikt:
Wat ik mis aan deze coupe is een af-fabriek schuif-kanteldak en OEM xenon-verlichting met angel eyes. Dat laatste zal mijn eerste mod worden Helaas ben ik net te laat voor de group buy (| Ook heb ik nog ergens een actieve subwoofer van Pioneer (TS-WX205A) liggen die ik erin wil laten monteren. Voor de komende tijd ben ik dus wel ff zoet mee en zal geregeld de forum raadplegen
Wat ik mis aan deze coupe is een af-fabriek schuif-kanteldak en OEM xenon-verlichting met angel eyes. Dat laatste zal mijn eerste mod worden Helaas ben ik net te laat voor de group buy (| Ook heb ik nog ergens een actieve subwoofer van Pioneer (TS-WX205A) liggen die ik erin wil laten monteren. Voor de komende tijd ben ik dus wel ff zoet mee en zal geregeld de forum raadplegen
Re: Newbie: Jackysan
Echt een heel mooie auto! Mooie kleur ook (mystic blauw?). Ik heb zelf ook een face-lift (cabrio) met MII paket en blijf het echt de mooiste combinatie vinden.
KJ
KJ
BMW 318CI 2003 M-Technik II
Dit is idd de kleur A07 Mysticblau Metallic. Mijn vriendin is er helemaal lyrisch vanKJ_bmw schreef:Echt een heel mooie auto! Mooie kleur ook (mystic blauw?). Ik heb zelf ook een face-lift (cabrio) met MII paket en blijf het echt de mooiste combinatie vinden.
KJ
Ik ga meteen ff de showroom van je cabrio checken.
Jacky, welkm op het E46 Forum!
Met de kentenplaathouder is die helemaal af , wat een ontzettende mooie Coupe zeg!
Met de kentenplaathouder is die helemaal af , wat een ontzettende mooie Coupe zeg!
Welkom en een hele nette coupe, gefeliciteerd ermee, wat voor uitlaat heb je eronder hangen?
Welkom op het forum Jacky,
Mooie coupe heb je aangeschaft. Veel plezier op het forum.
Mooie coupe heb je aangeschaft. Veel plezier op het forum.
Mooie auto zeg! Welkom hier op het forum!
Prachtige coupe.
M-pakket staat erg goed.
Alleen vind ik die uitlaat nou weer net niks.
De OEM einddemper staat veel beter naar mijn mening.
Voor de rest perfect
M-pakket staat erg goed.
Alleen vind ik die uitlaat nou weer net niks.
De OEM einddemper staat veel beter naar mijn mening.
Voor de rest perfect
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Het is een einddemper van Sebring.. moet eerlijk toegeven dat ik ook niet echt weg ben van de vormgeving. Aan het geluid moet ik ook nog erg wennen. Zijn er behalve OEM einddemper nog andere suggesties??
OEM met sierdempers. Dat staat al heel wat mooier!
Al vind ik het niet heel verkeerd staan ..
Al vind ik het niet heel verkeerd staan ..
Welkom Jackysan, mooie E46 heb je op de kop getikt!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- Dutch Delight
Welkom nice bimmer
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Welkom en een hele fraai uitziende en nette coupe heb je daar...
...helemaal af lijkt mij.
Wat mij betreft is er niets mis met die uitlaat, nog best netjes en beschaafd zo.
...helemaal af lijkt mij.
Wat mij betreft is er niets mis met die uitlaat, nog best netjes en beschaafd zo.
BMW - Maßstab für Fahrspaß