Mooiste velgen voor onder een E36
Re: Mooiste velgen voor onder een E36
Motorsport style 24; wat mij betreft dé E36 velg

ac schnitzels
die met de velgen voor iets naar binnen trekken en de velgen achter helemaal naar binnen trekken, zowat bol zeg maar.
die met de velgen voor iets naar binnen trekken en de velgen achter helemaal naar binnen trekken, zowat bol zeg maar.
bmw e36 318is coupe, voorheen: 316i sedan, 318i sedan, 320 aut vanos coupe.
- Dutchpride

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Naar mijn mening is er maar één DE velg onder de E36, maar die is niet betaalbaar en maar ''one of'' gemaakt:

Uiteraard valt over de kleur te discussiëren, maar op zwart vind ik het goud wel vet.
Anders uiteraard AC schnitzers Rennsport I, Rial Daytona's, Breyton Spirits, en als het maar een dikke rand heeft zonder dat het 5 cm uit je kast uitsteekt...

Uiteraard valt over de kleur te discussiëren, maar op zwart vind ik het goud wel vet.
Anders uiteraard AC schnitzers Rennsport I, Rial Daytona's, Breyton Spirits, en als het maar een dikke rand heeft zonder dat het 5 cm uit je kast uitsteekt...
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!

En natuurlijk style 5!!

@Jaapi: Die eerste heb ik - kort - overwogen voor mijn E46 maar die krijg je normaalgesproken echt niet passend... Ben benieuwd wat er aan dat ding gebeurd is om het passend te maken of welke replica's dit zijn ??