Privé Sahara/Troep in de lucht!
Re: Privé Sahara/Troep in de lucht!
Lol ... rijden we eensgezind allemaal in een gele BMW ... is weer eens iets anders. 

Wat een geluk dat het vandaag lekker geregend heeft en morgen weer zal gaan regenen...weg met die zooi!
Ja idd, zou wel fijn zijn. Sta nu elke twee dagen m'n auto af te spoelen 

Nou... ik heb vanmiddag al wat regen gehad en in plaats van een egale deken, is het nu helemaal een drama 

En hier (en in amsterdam waar ik was vandaag) heeft het helaas niet geregend... 

Ik ben ook niet bepaald blij met die regen want dan plakt die zooi nog erger aan je auto EN je krijgt van die gele circeltjes op je lak omdat het nu niet meer waait en rechtstreeks op je auto neerpletst 

Hier regent het toch de hele dag dus alles is weggespoeld, zie nergens meer van die zooi liggen.
Hier heeft het ook geregend gelukkig. Morgen maar eens kijken of het er af is gespoeld 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Je mag wel wat hebben van hier...Cliff schreef:Hier regent het toch de hele dag dus alles is weggespoeld, zie nergens meer van die zooi liggen.

Mijne was deze morgen weer helemaal schoon door de regen! 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
wel makkelijk die stuifmeel. ik ontdekte gisteren een poepje op de motorkap. na een nachtje regen is het er gewoon vanaf. Dus het heeft niet aan de lak gehecht
Kom ik vanmorgen voor niks met een emmertje en een spons naar buiten gelopen
(maar ik denk dat bjornc inmiddels vindt dat we zijn topic niet meer vol moeten spammen over de stuifgeel)

Kom ik vanmorgen voor niks met een emmertje en een spons naar buiten gelopen

(maar ik denk dat bjornc inmiddels vindt dat we zijn topic niet meer vol moeten spammen over de stuifgeel)
-- Houdoe wanne --
Het is er bij mij echt niet allemaal af geregend:
Hier een slachtoffer van een stukje doorpoken op de snelweg, die zit na een paar dagen nog steeds vastgeplakt

En hier het resultaat van regen + stuifmeelshizzle:

Hier een slachtoffer van een stukje doorpoken op de snelweg, die zit na een paar dagen nog steeds vastgeplakt

En hier het resultaat van regen + stuifmeelshizzle:

Mijn auto zag er vanochtend een stuk beter uit na de nacht regenval
Het regent hier nu af en aan dus dat is wel prettig ivm met die stuifmeeltroep.
Nu ga ik hem morgen waarschijnlijk even goed wassen want morgen is het weer goed (ong 24 graden) en zonnig.

Het regent hier nu af en aan dus dat is wel prettig ivm met die stuifmeeltroep.
Nu ga ik hem morgen waarschijnlijk even goed wassen want morgen is het weer goed (ong 24 graden) en zonnig.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik durf 't wel weer aan. Ga zometeen de cabrio wassen