hoi bimmerpeople,ik ben hier nieuw,en stel me ff voor. ik ben ed vd ven,39 en woon in vlijmen. voor mn brood rij ik op de vrachtwaggel bij deckers in ammerzoden,hoofdzakelijk agf. heb nu al heel wat auto,s gehad,wat begon met golfjes,daarna mercedes afgewisselt door amerikanen(niks zo mooi als v8!),dit is pas mn 2de beemer,had hiervoor een 535 v8 van 98,deze auto zag er prachtig uit,mooie m5 20inch eronder en alle opties zaten erop en in,op schuifdak na. maar wat een ellende gehad met die auto

,daarna weer terug naar yanken gegaan,toen weeeer mercedes,en nu dus de 330d...omdat ik het model super vind,en wilde wel wat diesel met power en lekkere soepele 6 pitter,en eerlijk is eerlijk...qua rijdeigenschappen kan een benz niet aan de bmw tippen,zelfs de sklasse rijd niet zo comfortabel als de 3serie! en heb al wat benzen gehad. een s word met 18inch al stug,een maat van me had een 740i van 98 met 20inch,maar daar merkte je niks van,dus wat dat betreft... ik ga hier nog wel foto.s plaatsen,maar op de pc zijn te groot. hij is zwart metallic met nog originele oranje knipperlichten rondom,en 18inch m3 wielen,maar wil mischien dikke 19inch,zwart hart,brede chrome rand,maar nu nog even niet! groeten ed

hard,voor weinig.