Die was bij mij finaal door midden en kan je zeggen daar loopt hij zeker niet mooier van:)

Heb je jezelf gerealiseerd wat de Duitse justitie met jou doet als jij een verkeersongeval had veroorzaakt of betrokken zou raken en je auto naderhand onderzocht werd om de oorzaak boven water te krijgen en ze vinden wat?sidonius schreef:BMW 320 D E46 2005 180.000 km
Vorige maand reed ik naar Duitsland vanuit NH en toen begon de auto zo erg te schudden (dus echt de hele auto) in de eerste 5 km, dat vrienden het gewoon in de auto achter ons zagen. Getwijfeld of we wel door konden rijden. Maar we moesten wel om het vliegtuig te halen. Eenmaal op de A9 en daarna geen problemen meer evenals op de terugweg weer naar huis. Kon rustig 170/180 rijden.
Dus toch.sidonius schreef:Nu voor de 4e keer naar de garage geweest en uiteindelijk een onwillige remklauw gevonden.
Met groet
De klachten kwamen me ook zeer bekend voor.sidonius schreef:Inderdaad Mooggie.
Ik had het zelf niet zo ingeschat, kan raar lopen
Dat geloof ik meteen, maar het lijkt me sterk dat daardoor de hele auto gaat trillen.mikkev schreef:Luchtslangetje aan de dikke vanaf de luchtfilter.
Die was bij mij finaal door midden en kan je zeggen daar loopt hij zeker niet mooier van:)