Maar het ziet het supergoed uit

mantisnl schreef:Dat zou kunnen, ik heb 255 achter maar wel meer dan genoeg ruimte. En daarbij heb ik ook nog eens de Pro-kit, die nog lager ligt dan Mtech. Lijkt me erg sterk dat je Mtech hebt dus.ik rijd met 265 achter?
maar ik heb zwarte veren met blauwe tape erop schijnt Mtech te zijn??
Het enige wat hier niet OEM aan is dat ze worden gemaakt door een ander bedrijf. Voor de rest zijn de vorm en looks zo goed als gelijk aan OEM hoor.Ben eigenlijk van de OEM velgen, maar dit staat toch echt supergoed
Die van Mantisnl heb ik zeker gezien, maar wist niet dat ze beide dezelfde velgen hebben.Griffendahl schreef:Dezelfde velg als Mantisnl en ik, had je die nog nooit gezien ??
't Zijn ook geen OEM velgen, maar 't is een kwalitatief supergoede replica van een OEM velg die domweg anders niet past op een standaard E46.bofkont schreef:En ik wist ook niet dat het OEM velgen waren.
Thx,judaz schreef:Ach, als ik hem nodig zou hebben hing die er hier ook onder hoor... Je foto onderaan ziet er trouwens ook heel netjes uit! zonnetje en de naam erbij, komt echt mooi uit moet ik zeggen