Re: 318 IS Coupe - Verzekeraar betaald uit.. (lachwekkend?)
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 318 IS Coupe - Meet & Greet foto's geplaatst
Mooie foto's en staat er goed op! zelf ben ik nog aan het zoeken of niemand een rijdende van mij heeft haha. En niks mis met een 4 cilinder al zeg ik het zelf, alhoewel het geluid van een 6 cilinder nog steeds geweldig is
///M-power
Re: 318 IS Coupe - Nieuwe zomerbanden gemonteerd!
Daar maak ik me steeds minder zorgen over met de huidige benzineprijzen in combinatie met het inkomen van een studentj0eyv schreef:Niets op aan te merken! Alleen jammer dat het maar een 4 cilinder is
-- Houdoe wanne --
-
Hoi dank je voor je bericht. De knipperlicht gaat eruit. ik zit te denken aan witte of oranje. Ma ja ieder smaak verschillen. Maar u heeft ook een nette bmw gr
Mooie driving shot!
Het is ook een mooie wagen, zeker met die kleur! Leuk profiel trouwens...
Het is ook een mooie wagen, zeker met die kleur! Leuk profiel trouwens...
Re: 318 IS Coupe - Nieuwe zomerbanden gemonteerd!
Jij met je student...een 6-cilinder verbruikt nauwelijks meer dan een 4-cilinderverheeske316 schreef:Daar maak ik me steeds minder zorgen over met de huidige benzineprijzen in combinatie met het inkomen van een studentj0eyv schreef:Niets op aan te merken! Alleen jammer dat het maar een 4 cilinder is
Dat is nog wel het minste waar ik mij zorgen om zou maken. Het verbruik went vanzelf
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
stond bij de foto's van 525e
Klopt, ik heb hem al zien staan!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
hey joey! vind het neusje erg netjes ogen, zelfs met de bumper zo misstaat het nog niet eens!
want ben normaal nooit zo'n fan van bumpers in andere kleuren dan de carrosserie
want ben normaal nooit zo'n fan van bumpers in andere kleuren dan de carrosserie
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: 318 IS Coupe - Mening gevraagd! (verlaging)
Binnekort staat er een verlaging op de planning. Dit allemaal afhankelijk van de APK keuring die eind mei zal worden gedaan. Als ik hier met niet al te veel kosten door heen ga komen zal dit snel worden vervangen.
Dan de volgende vraag:
Weet iemand hoeveel cm/mm de E36 318is (m onderstel) af-fabriek verlaagd is? Mijn auto moet namelijk nog iets omlaag maar wil natuurlijk niet de verkeerde maten aanschaffen. Als ik in de huidige situatie voor 2 cm omlaag wil en hij zou standaard al 1 cm verlaagd zou ik dus 3 cm moeten bestellen.
Jullie mening:
Wat is naar jullie mening de mooiste verlaging? Ik wil namelijk geen banden die achter de schermen weg vallen. De achterkant lijkt al redelijk op niveau, maar voor..?
Dan de volgende vraag:
Weet iemand hoeveel cm/mm de E36 318is (m onderstel) af-fabriek verlaagd is? Mijn auto moet namelijk nog iets omlaag maar wil natuurlijk niet de verkeerde maten aanschaffen. Als ik in de huidige situatie voor 2 cm omlaag wil en hij zou standaard al 1 cm verlaagd zou ik dus 3 cm moeten bestellen.
Jullie mening:
Wat is naar jullie mening de mooiste verlaging? Ik wil namelijk geen banden die achter de schermen weg vallen. De achterkant lijkt al redelijk op niveau, maar voor..?
Joey!
Dacht uit mn hoofd dat m onderstel 15 mm lager is dan normaal.?
Altijd idd de auto voor & achter verlagen. Wel is het zo dat de verlaging achter altijd minder uitvalt dan voor.
Had mn vorige coupe 40 rondom en achter zakt die veel minder dan voor.
Lijn van de kasten idd zo recht mogelijk houden, sneeuwschuiven doen we allen swinters
Verlagen , enige grote nadeel ervan is.......eenmaal verlaagd wil je steeds iets lager
Hier nog een picje van 40 rondom
Dacht uit mn hoofd dat m onderstel 15 mm lager is dan normaal.?
Altijd idd de auto voor & achter verlagen. Wel is het zo dat de verlaging achter altijd minder uitvalt dan voor.
Had mn vorige coupe 40 rondom en achter zakt die veel minder dan voor.
Lijn van de kasten idd zo recht mogelijk houden, sneeuwschuiven doen we allen swinters
Verlagen , enige grote nadeel ervan is.......eenmaal verlaagd wil je steeds iets lager
Hier nog een picje van 40 rondom
- Spoiler: Laat zien
Dan valt 40 mij nog wel een beetje tegen eigenlijk. Heeft iemand nog voorbeelden van 50/50 of 50/30 bijvoorbeeld?
40 is wel max he op orgi. dempers
hmm.. Dan moet het inderdaad 40/40 worden denk ik. Goede tip!
Tenzij je voor een schroefsetje wilt gaan.. Anders zou ik ook 40/30 pakken
Laatst gewijzigd door Phantom op 16 mei 2011, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]