night beemer's project - en klaar is hij -
Re: night beemer's project
super man, helemaal mijn smaak! :~
Gr. Marc
Gr. Marc
he jeroen
dat ziet er zeker erg strak uit
Het interieur vind ik helemaal te gek
Gr addicted
dat ziet er zeker erg strak uit
Het interieur vind ik helemaal te gek
Gr addicted
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Ligt wel erggg laag zeg!
snap er niks van dat je niks kapotrijd... hij ligt zo laag voor en aan de zijkant :?
Verder echt een dikke auto, die foto's van op Bimmerboard met het testen (rollenbank) moet je ook hierop zetten, die waren ook echt vet!
Gr. Marc E
Verder echt een dikke auto, die foto's van op Bimmerboard met het testen (rollenbank) moet je ook hierop zetten, die waren ook echt vet!
Gr. Marc E
laagste punt vooraan aan de bumper is 5cm. en ja hoe doe ik het ?
gewoon voorzichtig rijden.
morgen opt werk eens tijdmaken voor mijn "tief ohne airride" stickertje te maken.
want ben de reactie van " pfff das toch op airride" of " amai airride hebben en niet volledig tegen de grond" eigelijk wel beu.
ik blijf er bij, air is en blijft vals spelen. een lage auto willen hebben, maar de last er niet willen bij nemen.
gewoon voorzichtig rijden.
morgen opt werk eens tijdmaken voor mijn "tief ohne airride" stickertje te maken.
want ben de reactie van " pfff das toch op airride" of " amai airride hebben en niet volledig tegen de grond" eigelijk wel beu.
ik blijf er bij, air is en blijft vals spelen. een lage auto willen hebben, maar de last er niet willen bij nemen.
dat was dus bij powerplus, het resultaat viel spijtig genoeg niet mee.
143.16pk en 308nm.volgens stef moet ik ongeveer 360nm hebben
Aan de wielen of aan de kruk ??night beemer schreef:dat was dus bij powerplus, het resultaat viel spijtig genoeg niet mee.
berekend vermogen op straat, dus aan de wielen zeker.Griffendahl schreef:Aan de wielen of aan de kruk ??night beemer schreef:dat was dus bij powerplus, het resultaat viel spijtig genoeg niet mee.
eigelijk ging het net niet, de binnenspatborden zijn er vooraan helemaal door gevlogenhennep E46 schreef:Op die laatste foto dat gaat maar net.
flink verbouwd en netjes gebleven.
hoeveel mm zijn de schermen achter gerold?
verder echt super.
hoeveel mm zijn de schermen achter gerold?
verder echt super.
vandaag aan de ingang van nuclaire tuning day met mijne stomme kop op een borduurdtje willen rijden.
en ja het moest er eens van komen. spoilerzwaard deels afgebroken, barsten in de bumper, een stuk van de bumper bevestiging is een beetje los en wat verf van de zijvleugel af
en ja het moest er eens van komen. spoilerzwaard deels afgebroken, barsten in de bumper, een stuk van de bumper bevestiging is een beetje los en wat verf van de zijvleugel af