Inbouw kit Xenon voor BMW E46 Compact
Inbouw kit Xenon voor BMW E46 Compact
Beste forum vrienden,
Ik ben in het bezit van een E46 Compact en ga een Xenon inbouw kit kopen en deze zelf in bouwen.
Weet iemand toevallig een goede kleur keuze, ik twijfel tussen de 6000K (Wit) en 8000K (Wit met licht blauwe gloed), en het merk.
En heeft iemand er toevallig al ervaring mee (inbouwen?) ?
Alle tips&tools zijn welkom !!
Alvast hartelijk dank,
Jordy
Ik ben in het bezit van een E46 Compact en ga een Xenon inbouw kit kopen en deze zelf in bouwen.
Weet iemand toevallig een goede kleur keuze, ik twijfel tussen de 6000K (Wit) en 8000K (Wit met licht blauwe gloed), en het merk.
En heeft iemand er toevallig al ervaring mee (inbouwen?) ?
Alle tips&tools zijn welkom !!
Alvast hartelijk dank,
Jordy
** Bmw e46 316ti compact **
Re: Inbouw kit Xenon voor BMW E46 Compact
Welkom Jordy, allereerst zou het leuk zijn als je je eerst even voor zou stellen in ons voorsteltopic zodat we weten met wie we te maken hebben
Verder zijn de meningen hier nogal verdeeld over inbouwsetjes voor Xenon maar 6000k is toch wel de kleurkeuze die het meest gebruikt wordt, alles boven 6000k wordt al tricky volgens de wet. Zo is blauw wettelijk niet toegestaan maar 8000k kan nog net volgens mij.
Verder zijn de meningen hier nogal verdeeld over inbouwsetjes voor Xenon maar 6000k is toch wel de kleurkeuze die het meest gebruikt wordt, alles boven 6000k wordt al tricky volgens de wet. Zo is blauw wettelijk niet toegestaan maar 8000k kan nog net volgens mij.
Er is imho maar een goede keuze vwb xenon voor een compact Die hoort op 4300K...
En dan idd met bovenstaande koplampen. Die gebruik maken van die lenzen. Anders verblind je je mede weggebruikers
Bedankt !!, hoeveel zou ik dan ongeveer kwijt zijn voor een setje ??
Ik wil inderdaad mijn mede weggebruikers niet verblinden. Ik heb er zelf ook een beetje een rot hekel aan als de verlichting van de tegenligger niet goed is afgesteld;)
Gr,
Ik wil inderdaad mijn mede weggebruikers niet verblinden. Ik heb er zelf ook een beetje een rot hekel aan als de verlichting van de tegenligger niet goed is afgesteld;)
Gr,
Vaak gaan deze setjes op eBay al wel richting de €800.
Thanks !!:D
Ik hou het in de gaten !
Groeten,
Ik hou het in de gaten !
Groeten,
je kunt ook informeren naar iets kortere lampen zodat je het hoedje in de koplamp kunt laten zitten en dan heb je minder last van strooilicht
heb dit vaker gedaan bij mijn alfa`s
heb dit vaker gedaan bij mijn alfa`s
6000k is prima hoor, mijn projectoren geven de xenon een mooie blauwe gloed. Met 8000k wordt het denkik te blauw
- Spoiler: Laat zien