Marneonwheels :: 29 mei 2011 – Marnewaard
Marneonwheels :: 29 mei 2011 – Marnewaard
Wat: Marne on Wheels
Waar: Kazerneterrein in de Marnewaard
Wanneer: zondag 29 mei 2011
Toelichting
Nieuw! Op zondag 29 mei 2011 is er een automeeting op het Kazerneterrein in de Marnewaard! Hou je van mooie auto’s of tractoren? Kom dan tussen 12.00 en 16.00 uur langs. Show je eigen auto, bekijk andere vet getunede auto’s en neem je vrienden mee. Gratis entree!
Wat is er allemaal te doen?
Mooie auto’s kijken is leuk, maar is nog meer te doen! Doe met je eigen auto een remtest of klim eens een keer in een tractor. En ervaar hoe het is om met alcohol op te rijden of hoe het is om op de kop in de sloot te belanden. Verder zijn er stands van onder andere autoshop Batterman, Rijschool Van Dijk, Veilig Verkeer Nederland en Regiopolitie Groningen. Olaf Vos, bekend van TV Noord doet live verslag van het event!
Entree is gratis!
Kijk op http://www.marneonwheels.nl voor meer informatie en hopelijk zie ik jullie daar!
Waar: Kazerneterrein in de Marnewaard
Wanneer: zondag 29 mei 2011
Toelichting
Nieuw! Op zondag 29 mei 2011 is er een automeeting op het Kazerneterrein in de Marnewaard! Hou je van mooie auto’s of tractoren? Kom dan tussen 12.00 en 16.00 uur langs. Show je eigen auto, bekijk andere vet getunede auto’s en neem je vrienden mee. Gratis entree!
Wat is er allemaal te doen?
Mooie auto’s kijken is leuk, maar is nog meer te doen! Doe met je eigen auto een remtest of klim eens een keer in een tractor. En ervaar hoe het is om met alcohol op te rijden of hoe het is om op de kop in de sloot te belanden. Verder zijn er stands van onder andere autoshop Batterman, Rijschool Van Dijk, Veilig Verkeer Nederland en Regiopolitie Groningen. Olaf Vos, bekend van TV Noord doet live verslag van het event!
Entree is gratis!
Kijk op http://www.marneonwheels.nl voor meer informatie en hopelijk zie ik jullie daar!
Laatst gewijzigd door Marneonwheels op 18 mei 2011, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Marneonwheels :: 29 mei 2011 – Marnewaard
Nou liever nietEn ervaar hoe het is om met alcohol op te rijden of hoe het is om op de kop in de sloot te belanden
Haha! Gratis bier en dan stukkie rijden??
Maar zonder gekheid, heb wel eens in zo'n simulator ding gezeten die dan over de kop gaat. Je bent best wel even gedesoriënteerd in het begin. Heb er wel wat van geleerd.
Maar zonder gekheid, heb wel eens in zo'n simulator ding gezeten die dan over de kop gaat. Je bent best wel even gedesoriënteerd in het begin. Heb er wel wat van geleerd.
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
ik wil best kommen maar dan moet ik wel presies weten waar die is
dus als de postcode nog gepost kan woorden.
is dat fijn
gr robert
dus als de postcode nog gepost kan woorden.
is dat fijn
gr robert
Op de website zie ik deze staan http://www.marneonwheels.nl/meeting/locatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem Lodewijk van Nassau Kazerne
Strandweg 21
9974 SM Zoutkamp
Willem Lodewijk van Nassau Kazerne
Strandweg 21
9974 SM Zoutkamp
Ik heb een hekel aan mensen die hun zin nooit af...
oo dankje
ik kreeg het niet zo snel gevonden
gr
ik kreeg het niet zo snel gevonden
gr
Met alle respect... tractormeet...
Sorry verder voor deze niks toevoegende post
Sorry verder voor deze niks toevoegende post
Sorry is 2uur rijden voor mij