geen geluid radio

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
degroot1974

geen geluid radio

Bericht door degroot1974 » 09 apr 2011, 22:15

Hallo,
Afgelopen week zijn er bij mijn bmw e39 530d sedan nieuwe achter schokbrekers ingebouwd waarna er ineens geen geluid meer uit mijn radio kwam, ben hiermee terug bij de monteur geweest en hebben samen gekeken wat het probleem kom zijn maar er was niets te vinden, alle stekkertjes zijn goed aangesloten en er zijn geen kapotte zekeringen te ontdekken.
Mijn radio is een gewone business radio en ik heb voor de rest geen navigatie systeem.
Het display werkt voor de rest wel gewoon kan dus wel zenders en cd`s selecteren maar er komt geen volume uit
Bij het monteren van de schokbrekers is uiteraard de achterbank en hoedeplank er uit geweest en de bekleding van de c stijlen maar zover als ik kan ontdekken zitter hier geen verbindingen of onderdelen die de storing kan veroorzaken.

heeft iemand een idee in welke richting ik moet zoeken,
alvast bedank, andy

Antoine Snieders

Re: geen geluid radio

Bericht door Antoine Snieders » 12 mei 2011, 20:35

Hallo Andy, het kan zijn dat je radiomodule stuk is, Ik heb dat enkele weken geleden ook gehad. Schijnt ook een veel voorkomend euvel te zijn. Ik heb via wheelsonline in Sliedrecht een gereviseerd exemplaar kunnen kopen, en als je de defecte module inleverd krijg je 100euro retour.
Succes ermee, grt Antoine

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Audio en navigatie”