ff voorstellen
ff voorstellen
Nu er een beamer is zal ik mij maar even voorstellen
Ik ben Joram en ben, samen met vrouw en kids, woonachtig in Hoofddorp.
Zelf ben ik veroordeeld tot het gebruik van leasegebakjes voor dagelijks vervoer (momenteel 307 break tutti lampioni). Aangezien mrs. J.. ergens anders gaat werken en een stuk meer km's gaat rijden moet rijden moest er een diesel komen.
Na een aantal jaar een Volvo V40 2.0T gereden te hebben was duidelijk dat er een auto moest komen die minimaal het gevoel van kwaliteit behaalde en bij voorkeur dat oversteeg. er bleef een vrij korte shortlist over, en na het nodige speuren zijn we uitgekomen bij een grijze E46 320D break uit 2004. Een heerlijke auto met de nodige opties er op en iig voldoende vermogen. wellicht nog een chipje er in, twijfel nog.
Ik ben Joram en ben, samen met vrouw en kids, woonachtig in Hoofddorp.
Zelf ben ik veroordeeld tot het gebruik van leasegebakjes voor dagelijks vervoer (momenteel 307 break tutti lampioni). Aangezien mrs. J.. ergens anders gaat werken en een stuk meer km's gaat rijden moet rijden moest er een diesel komen.
Na een aantal jaar een Volvo V40 2.0T gereden te hebben was duidelijk dat er een auto moest komen die minimaal het gevoel van kwaliteit behaalde en bij voorkeur dat oversteeg. er bleef een vrij korte shortlist over, en na het nodige speuren zijn we uitgekomen bij een grijze E46 320D break uit 2004. Een heerlijke auto met de nodige opties er op en iig voldoende vermogen. wellicht nog een chipje er in, twijfel nog.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: ff voorstellen
Welkom hier!
Even een paar lesjes BMW:
Een synoniem voor BMW (automobiel) is: Bimmer
Een Beamer gebruik je om beelden te projecteren. (of om je door Scotty op te laten halen van een ver sterrenstelsel)
Een stationwagen uit de stal van BMW is een : Touring
Een break is iets dat de Fransen goed hebben begrepen; het breekt
Verder veel plezier! Owja, stem ook ff in de Poll. (Dat irritante draaiende stuk text in mijn onderschrift )
Even een paar lesjes BMW:
Een synoniem voor BMW (automobiel) is: Bimmer
Een Beamer gebruik je om beelden te projecteren. (of om je door Scotty op te laten halen van een ver sterrenstelsel)
Een stationwagen uit de stal van BMW is een : Touring
Een break is iets dat de Fransen goed hebben begrepen; het breekt
Verder veel plezier! Owja, stem ook ff in de Poll. (Dat irritante draaiende stuk text in mijn onderschrift )
Welkom
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@ Bjornc, bimmer is jou (jullie) opvatting. spreek je dat dan ook uit als bimmer? klinkt voor geen meter vindt ik persoonlijk. daarbij, als je gaat zoeken zijn de meningen zo'n beetje 50/50 verdeeld hierover.
Beamer wordt gebruikt voor BMW motorfietsen... Bimmer is echt de bijnaam voor de automobielen
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nope; Beemer is voor BMW motorfietsen
En @J. ; ik vind bimmer ook waardeloos... maar ja.. ik heb het ook niet verzonnen.
Daarom zeg ik eigenlijk altijd gewoon BMW.
En @J. ; ik vind bimmer ook waardeloos... maar ja.. ik heb het ook niet verzonnen.
Daarom zeg ik eigenlijk altijd gewoon BMW.
- looneytune
Immer eine Bimmer !
Zo klint het wel goed
Welkom, hoeveel km heeft de 320D gelopen ?
Zo klint het wel goed
Welkom, hoeveel km heeft de 320D gelopen ?
we gaan over op duits? de dreier heeft 175K gelopen. net nieuw dus..
- looneytune
Jawohl !
Oké. kunnen nog wel wat km's bij inderdaad !
Oké. kunnen nog wel wat km's bij inderdaad !