AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
AnEd's E46 Coupe upd. pag 7 weekendje duitsland
Hoihoi,
Hier dan ook onze eerste showroom.
Maar wegens wat veranderingen aan de auto Even beginnen vanaf het begin.
update laatste pagina,
Hier dan ook onze eerste showroom.
Maar wegens wat veranderingen aan de auto Even beginnen vanaf het begin.
update laatste pagina,
Laatst gewijzigd door AnED op 19 apr 2012, 21:10, 7 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: AnEd's showroom E46
Foto's zijn zeker niet slecht voor een beginnner!
Ons fotografie topic gezien? Klik
Als je vragen hebt mbt tot fotografie, gewoon hier posten!
Ons fotografie topic gezien? Klik
Als je vragen hebt mbt tot fotografie, gewoon hier posten!
Re: AnEd's showroom E46 Coupe
Mooie fotos Andrea en Eddy vind vooral de carbon logos zeer geslaagd Waren deze moeilijk te verwijderen?
Bedankt!
Logo's verwijderen is niet moeilijk, Even wat handigheid. Anders kunnen ze je bij de HL wel helpen.
Logo's verwijderen is niet moeilijk, Even wat handigheid. Anders kunnen ze je bij de HL wel helpen.
Graag gedaan, heb je enkele tips misschien? HL automotive is namelijk voor mij een best eindje rijden helaas.
staan goed
aleen jammer dat de spiegelvoet is meegespoten
aleen jammer dat de spiegelvoet is meegespoten
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Ze komen mij wat groot over... Heb je bijna altijd bij imitaties, zonde.
Bij deze imitaties heb je toch ook dat je voet uit twee delen bestaat waardoor er zo'n randje op je voet zit, of niet ??
Bij deze imitaties heb je toch ook dat je voet uit twee delen bestaat waardoor er zo'n randje op je voet zit, of niet ??
De voet is idd meegespoten, dan vonden we zelf mooier.
Griffendahl, het zijn idd imitatie, Hadden we van te voren geweten dat die zo anders waren, hadden we het vast niet gedaan.
Idd een voet uit 2 delen. Vonden wij ook jammer.
Ach, een volgende keer gaan we voor echte.
De grootte valt opzich mee volgens mij, ik heb er geen centimeter naast gelegd, maar volgens mij scheelt het niet veel?
Griffendahl, het zijn idd imitatie, Hadden we van te voren geweten dat die zo anders waren, hadden we het vast niet gedaan.
Idd een voet uit 2 delen. Vonden wij ook jammer.
Ach, een volgende keer gaan we voor echte.
De grootte valt opzich mee volgens mij, ik heb er geen centimeter naast gelegd, maar volgens mij scheelt het niet veel?
Denk ook niet dat ze centimeters groter zijn, maar ze ogen gewoon wat groter...
Ter vergelijk, dit zijn mijn originele M3 spiegels, dan snap je denk ik wel wat ik bedoel.
Ter vergelijk, dit zijn mijn originele M3 spiegels, dan snap je denk ik wel wat ik bedoel.
Dat verschil zie je goed idd, knappe bak trouwens!
Zo, de smoked led achterlichten zijn ook een feit.
Gisteren in laten bouwen bij de HL. Enige nadeel vind ik zelf is dat er nu geen rubbers meer om de lampen heen zitten, misschien heeft iemand daar een oplossing voor?
Gisteren in laten bouwen bij de HL. Enige nadeel vind ik zelf is dat er nu geen rubbers meer om de lampen heen zitten, misschien heeft iemand daar een oplossing voor?
Laatst gewijzigd door AnED op 19 apr 2012, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
die staan wel mooi man! nu de chrome grille en type aanduiding zwart maken!
>>>>Showroom E36's<<<<
Nette updates en coupe, spiegels zien er zowiezo 100 x netter uit dan de orginele blokken dozen! Vind de grote ook best mee vallen ze zijn zowiezo kleiner als de orginelen e46 spiegels De mijnen gaan ook plaats maken voor m spiegels! Logos waren trouwens 1 min werk en op het stuur heb ik hem er netjes over heen geplakt Maar hoezo geen rubbers bij mij zitten er wel rubbers om?
Top Bmw 13.
De rubbers die om de originele achterlichten zitten,zodat er geen ruimte tussen het 'glaswerk' en het plaatwerk zit.
Dat is bij deze nu wel, en dat houdt dus ook in, dat als je de auto wast, het water onder de achterlichten door loopt.
Het loopt er niet in, maar je krijgt het zelfde idee als onder je kofferbakrand zeg maar.
-edit- heb de originele achterlichten er bij gepakt, daar zitten dus geen rubbers onder, maar er is wel een duidelijk verschil.
Bij de oude zat niet zoveel ruimte tussen als bij de nieuwe.
De rubbers die om de originele achterlichten zitten,zodat er geen ruimte tussen het 'glaswerk' en het plaatwerk zit.
Dat is bij deze nu wel, en dat houdt dus ook in, dat als je de auto wast, het water onder de achterlichten door loopt.
Het loopt er niet in, maar je krijgt het zelfde idee als onder je kofferbakrand zeg maar.
-edit- heb de originele achterlichten er bij gepakt, daar zitten dus geen rubbers onder, maar er is wel een duidelijk verschil.
Bij de oude zat niet zoveel ruimte tussen als bij de nieuwe.
Laatst gewijzigd door AnED op 19 apr 2012, 21:11, 2 keer totaal gewijzigd.