Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie; Pag.24 Pic's or it didn't happen!!!
dat is denk idd mooier! in hoogglans zwart
maar goede vooruitgang!
ik verwacht wel snel een filmpje van die uitlaat?
maar goede vooruitgang!
ik verwacht wel snel een filmpje van die uitlaat?
>>>>Showroom E36's<<<<
heee waar heb je die matzwarte nieren besteld?=) ik heb een sedan en zou graag dit soort ook willen maar vind vooral heel veel verschillende die er allemaal net wat anders lijken op de foto, maar dit type lijkt mij het mooist.
Staat zeker erg mooi zo'n mtech bumper
Eisenmann trouwens ook hoe klinkt je 318 nu trouwens?
Eisenmann trouwens ook hoe klinkt je 318 nu trouwens?
Thnx!!
@H-J: Heb ze ooit eens over genomen van iemand van het forum die zijn M3 verkocht. Dus ik zou het eigenlijk niet weten Sorry.
@Bmw013: Klinkt anders, zoals ik al beschreef met name tussen de 2000-3000 toeren een diepere brom!
@H-J: Heb ze ooit eens over genomen van iemand van het forum die zijn M3 verkocht. Dus ik zou het eigenlijk niet weten Sorry.
@Bmw013: Klinkt anders, zoals ik al beschreef met name tussen de 2000-3000 toeren een diepere brom!
Dat heb ik ook met mijn uitlaat nu, vind het wel beter hoor dan het stille achtige geluid dat een 318 normaal maakt.Lexie schreef:Thnx!!
Zeker toen ik van mijn 323ci naar de 318ci ging miste ik toch vooral het geluid, en de power nog steeds natuurlijk maar het tanken daar in tegen niet.
Ziet er zeer goed uit
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Toch maken ze zowiezo al een leuk 'blazend' geluid vindt ik bij het optrekken tussen de 2 en 3000 toeren. of het tussenstuk is kapot
Re: Lexie; Pic's (or it didn't happen)!!
Lexie schreef:Tevens de raamlijsten, spiegelvoeten en nieren weer eens gevoed met Poorboys Trim restorer (ruikt zo lekker naar cocos)
Goed spul hè ? Er zijn meer fans van..., waaronder ondergetekende en een collega Mod :
Griffendahl schreef:het ultramagische bumperstrips-be-black goedje
Updates zien er goed uit, snel op zoek naar de rest om het af te maken
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Yup, ik ben fan
Anyway goede mods, gaat zeker de goede kant op met deze auto Ik zou ook gewoon de standaard nieren plaatsen, zijn imho het mooist... Heb zelf ook een behoorlijk aantal variaties geprobeerd, zowel met photoshop als in het echt, en uiteindelijk toch gewoon op de standaard 4 cilinder nieren uitgekomen.
Anyway goede mods, gaat zeker de goede kant op met deze auto Ik zou ook gewoon de standaard nieren plaatsen, zijn imho het mooist... Heb zelf ook een behoorlijk aantal variaties geprobeerd, zowel met photoshop als in het echt, en uiteindelijk toch gewoon op de standaard 4 cilinder nieren uitgekomen.
als je de zwarte grill blijft houden zou ik zeker smoke voorknippers overwegen overigens.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
- Bimmergirl87
Ik heb ze destijds gewoon bij de bmw dealer besteld....was geloof ik 45 euro kwijt..H-J schreef:heee waar heb je die matzwarte nieren besteld?=) ik heb een sedan en zou graag dit soort ook willen maar vind vooral heel veel verschillende die er allemaal net wat anders lijken op de foto, maar dit type lijkt mij het mooist.
Eens BMW, altijd BMW
Thanx all!
Discussie over nieren al eerder gehad!
Ik moet gewoon eerlijk zeggen dat ik deze wel gaaf vind, zo mat maar wellicht een keer hoogglans?
En zeker geen smoke knippers haha
Discussie over nieren al eerder gehad!
Ik moet gewoon eerlijk zeggen dat ik deze wel gaaf vind, zo mat maar wellicht een keer hoogglans?
En zeker geen smoke knippers haha
Zo, vrijdag (grote) beurt gedaan / laten doen;
- alle filters vervangen (olie, lucht, interieur en brandstof)
- motor flush gedaan (Forte), maand geleden al fuel cleaner (Forte),
- Olie ververst; motorolie, versnelling, diff. en remvloeistof
- Airco service
- Bougies.
Er waren verder geen bijzonderheden Kunnen er weer tegenaan!
Wachten op de volgende mod; ligt bij de spuiter en nog steeds zoekend naar sideskirts en achterbumper!
- alle filters vervangen (olie, lucht, interieur en brandstof)
- motor flush gedaan (Forte), maand geleden al fuel cleaner (Forte),
- Olie ververst; motorolie, versnelling, diff. en remvloeistof
- Airco service
- Bougies.
Er waren verder geen bijzonderheden Kunnen er weer tegenaan!
Wachten op de volgende mod; ligt bij de spuiter en nog steeds zoekend naar sideskirts en achterbumper!
- Edit:
- Waarschijnlijk gevonden
Tevens verzekering maar geinformeerd over alle veranderingen
Laatst gewijzigd door Lexie op 02 jun 2011, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.