Opt1mus: part out !!!
Re: Opt1mus E46 320dM (kuipstoelen geplaatst)
Ik dacht al .. Kuipstoelen in een Touring? haha .. Kleurige dingen zeg! Lekker aanwezig (h)
Vet man! (beetje gewaagd wel) 
Hihi Lol, ze zijn wel erg kleurrijk.
Re: Opt1mus E46 320dM (laag zonder Eibach)
Ook laag zonder Eibach!

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hij ziet er voor inderdaad laag uit, maar je kunt nog ongeveer een hele baksteen tussen je velg en wielkast kwijt... 
-
Griffendahl
Ik vind hem nog steeds hoog, het gat opvullen is natuurlijk niet hetzelfde als verlagen heOpt1mus schreef:Ook laag zonder Eibach!
Dat gaat niet goed komen, mocht die ooit verlaagd worden ..
Zit er trouwens kleur verschil in? Of lijkt dat nou zo? Hij is ook iets te breed/lang zo te zien ..
Zit er trouwens kleur verschil in? Of lijkt dat nou zo? Hij is ook iets te breed/lang zo te zien ..
eerst even kijken wat hij met mijn toekomstige 18"gaat doen, daarna komt er zeker een kitje nog onder.PIR3lly schreef:Hij ziet er voor inderdaad laag uit, maar je kunt nog ongeveer een hele baksteen tussen je velg en wielkast kwijt...
de post is ook met een dikkeGriffendahl schreef:Ik vind hem nog steeds hoog, het gat opvullen is natuurlijk niet hetzelfde als verlagen he
Kleurverschil heb ik nog niet opgemerkt, komt waarschijnlijk daar de lichtval, kijk maar naar de rest van de wagen. VWB de maat, aan de zijkant steekt hij idd iets uit (zie foto's), dit is het model van de lip, het lijkt van voorafgezien alsof je ook een soort cupwings eraan hebt zitten maar de pasvorm is perfect over de gehele onderbumper!Dnl schreef:Zit er trouwens kleur verschil in? Of lijkt dat nou zo? Hij is ook iets te breed/lang zo te zien ..

.
|
Er is wel degelijk kleurverschil hoor volgens mij, dat kan niet alleen licht zijn.
Het is toch echt lichtinval. Ik kan het weten. We hebben ze tegelijk geplaatst en de lippen zijn in dezelfde batch gespoten en bij mij is er ook absoluut geen kleurverschil te zien.

+1,
dan heeft mijn hele wagen zeker ook last van kleurverschil?
, tis echt het licht Mike!

dan heeft mijn hele wagen zeker ook last van kleurverschil?

|
Noem ik niet echt laag eerlijk gezegd
Dat ding moet op de grond liggen!!!! :>
Dat ding moet op de grond liggen!!!! :>
www. M3 register .nl
Dat gaat dan niet goedkomen met zo`n onderlip, dat kan ik je nu al wel vertellen