MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Deze staat nog steeds bovenaan mijn lijstje: http://link.marktplaats.nl/442381982" onclick="window.open(this.href);return false;. Moeten alleen andere velgen onder. Helaas al gereserveerd 

Re: E36 - E46 - E60 "iets"
Ik weet niet om welke het gaat want de link werkt niet meer.. maar ik heb het vermoeden dat deze link bij een e36 met een e46 neus en een e60 achterkant behoorde ?:Pbkw38 schreef:Normaal gesproken ben ik niet zo'n persoon die andere mensen afkraakt voor hun eigen smaak... maar potverdorrie dit is toch wel oerlelijk,dom,Mongolisch,idioot etc..
http://link.marktplaats.nl/439768829" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb het marktplaats topic geprobeerd te vinden maar niet gelukt..
Toen ik hem zag, dacht ik gelijk dit:
- Spoiler: Laat zien
compact & groenBob. schreef:Deze staat nog steeds bovenaan mijn lijstje: http://link.marktplaats.nl/442381982" onclick="window.open(this.href);return false;. Moeten alleen andere velgen onder. Helaas al gereserveerd

-- Houdoe wanne --
voor de mensen die een groene compact rijden klinkt dat vast fijn 

het bericht ziet er zo wat botter uit dan ik het bedoel.
Maar imho is groen echt de slechtste kleur ooit voor een auto.
Tsjah en de e36 compact heb ik een paar keer mee gereden, maar daar zal ik niet met plezier in rijden. en ik vind ze niet zo mooi
Maar imho is groen echt de slechtste kleur ooit voor een auto.
Tsjah en de e36 compact heb ik een paar keer mee gereden, maar daar zal ik niet met plezier in rijden. en ik vind ze niet zo mooi

-- Houdoe wanne --
Ik zou zelf een sedan kopen bob in die prijsklasse, die krengen kosten zowat niks meer
Voor 1000 euro heb je een hele hele mooie
Voor 1000 euro een Compact is het een grindtegenbak, Coupe (ja miss een johnnie is uit 1992) geldt hetzelfde..

Voor 1000 euro heb je een hele hele mooie

Voor 1000 euro een Compact is het een grindtegenbak, Coupe (ja miss een johnnie is uit 1992) geldt hetzelfde..
Ik wil geen sedan, ik wil een coupé of een compact. 

-1Griffendahl schreef:En een sedan is nog wel de mooiste E36

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
-1 ; Alleen een E36 M3 sedan is schitterend, een standaard sedan vind ik helemaal niks..
Ik vind een E36 sowieso alleen maar mooi met M-pakket... En een mooie 328iM sedan, om te smullen wat mij betreft 
Sedans worden zo enorm ondergewaardeerd

Sedans worden zo enorm ondergewaardeerd

- DJLeonardo
Eens met Griff. Sedans zijn tenminste ook logisch. Zitplaatsen achterin en deuren om erbij te komen. Waarom een achterbank maar geen deur om er bij te komen? coupe is zo wannabe sportwagen. Ik vind 2 deuren prima maar dan zonder achterbank. Een 2 seater mag van mij 2 deuren hebben.
Daarbij zijn sedans cool, ze stralen zakerlijkheid uit en vind ze proportioneel kloppen. Zeker een BMW. Alleen een M3 mag coupe zijn de rest slaat nergens op. Sportwagens zijn het niet dus waarom doen alsof.
Overigens vind ik juist de e36 sedan zonder sportpakket het mooist. Mooie 17" kruisspaak erop en af is ie.
Ik overdrijf natuurlijk lekker maar toch leuk om ff te stoken
Daarbij zijn sedans cool, ze stralen zakerlijkheid uit en vind ze proportioneel kloppen. Zeker een BMW. Alleen een M3 mag coupe zijn de rest slaat nergens op. Sportwagens zijn het niet dus waarom doen alsof.
Overigens vind ik juist de e36 sedan zonder sportpakket het mooist. Mooie 17" kruisspaak erop en af is ie.
Ik overdrijf natuurlijk lekker maar toch leuk om ff te stoken

BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Dan mijn reactie: waarom 4 deuren hebben zonder kinderen? Ik zit maar met 1 of 2 personen in de auto.. Achterbank wordt dan dus vrijwel nooit gebruikt.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Ik vind gewoon het ontwerp van een sedan beter passen bij het stoerdere karakter van een E36 en E46. Dat wat gedrongene door de kortere deurtjes komt naar mijn mening gespierder/krachtiger over, een coupé is gewoon wat liever en sierlijker.
Bij de E9x daarentegen vind ik de coupé beter geslaagd. Dat model is in de basis gewoon wat 'liever' als de voorgaande 3 series en daar past het coupé model dan weer beter bij naar mijn mening.
Voor mij heeft het echt compleet niks met praktisch en indrukken te maken, 't is bij mij puur esthetisch.
Bij de E9x daarentegen vind ik de coupé beter geslaagd. Dat model is in de basis gewoon wat 'liever' als de voorgaande 3 series en daar past het coupé model dan weer beter bij naar mijn mening.
Voor mij heeft het echt compleet niks met praktisch en indrukken te maken, 't is bij mij puur esthetisch.
- DJLeonardo
Dan doe je het niet goed. Het beste is om met 3 lekkere vrouwen in de auto te zitten i.p.v. 1tje. Vandaar 4 deuren. Snap je het nu?j0eyv schreef:Dan mijn reactie: waarom 4 deuren hebben zonder kinderen? Ik zit maar met 1 of 2 personen in de auto.. Achterbank wordt dan dus vrijwel nooit gebruikt.

maareh. Ik heb dus wel 2 kinderen, en geloof mij maar, dan wil je geen coupe hebben....
en een sedan hoeft niet truttig te zijn IMHO.
Of vind je dit wel truttig?

BMW E90 330iA, BMW E87 118i