Luchtmassameter kapot
Re: Luchtmassameter kapot
I rest my case!
hoeveel heeft het je gekost? hoe wist je dat je LMM eraan was?
Bij de motoroliebeurt gaf ik aan dat de motor hapert en lastig doet bij koude start en bij vol gas flink stotterde en inhield. Bij uitlezen was er alleen een vage foutmelding betreffende de katalysator ofzo.
Op een ander dag ging ik terug vanwege de aanhoudende klachten. De garage had daar een 318 staan en heeft toen de LMM verwisseld en daar bleek het dus aan te liggen. 75€ kosten voor de swaptest
Vandaag de Bosch LMM laten plaatsen. Onderdeel + Montage samen 300€
Op een ander dag ging ik terug vanwege de aanhoudende klachten. De garage had daar een 318 staan en heeft toen de LMM verwisseld en daar bleek het dus aan te liggen. 75€ kosten voor de swaptest
Vandaag de Bosch LMM laten plaatsen. Onderdeel + Montage samen 300€
superalio schreef:I rest my case!
Laatst gewijzigd door Ralph op 11 apr 2008, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
-
hebben ze ook de boel gereset doormiddel van een computer eraan te hangen?
als dit het geval is herschrijven ze de computer en is de software van evt. chip er weer af
als dit het geval is herschrijven ze de computer en is de software van evt. chip er weer af
Is het gelukt?superalio schreef:Morgen heb ik als het goed is mijn LMM binnen. Ik haal eerst de accupool eraf en daarna ga ik monteren.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Nee helaas NOG niet.
onderdeel is er wel maar sinds we een kleine hebben kun je niet altijd alles mooi plannen.
onderdeel is er wel maar sinds we een kleine hebben kun je niet altijd alles mooi plannen.
HaHa, dat heb ik dit weekend aan de lijve ondervonden , je hebt het Supro-topic wel gelezen denk ik.
Touring zonder dakrails:
gisteren LMM vervangen zelf!
en wat een verademing! zat gisterenavond te vervangen daarna meteen stukkie gereden...en ik moet zeggen dat ik gevoelsmatig zeker een verschil merk...in algere toeren paktie veel en veel beter op......hij is nog niet 100% vind ik maar wel stukken beter......
en wat een verademing! zat gisterenavond te vervangen daarna meteen stukkie gereden...en ik moet zeggen dat ik gevoelsmatig zeker een verschil merk...in algere toeren paktie veel en veel beter op......hij is nog niet 100% vind ik maar wel stukken beter......
en waar zijn je foto's dan?
Goed om te horen dat het zeker (gevoelsmatig) verschil maakt, geld goed besteed dus!
Nu even wachten op de 5e dat we het ook gemeten kunnen zien.
Goed werk Superalio!
Wat moest je betalen overigens voor de jouwe?
Goed om te horen dat het zeker (gevoelsmatig) verschil maakt, geld goed besteed dus!
Nu even wachten op de 5e dat we het ook gemeten kunnen zien.
Goed werk Superalio!
Wat moest je betalen overigens voor de jouwe?
Touring zonder dakrails:
Geen foto's gemaakt....
moets voor donker inbouwen en de tandjes van de kleine komen door....
maar het is piece of cake....
ben er errg blij mee. kostte 110 euro.
Heb je weer effe mazzel dat je een dieseltje hebt. Voor benzine LMM’s moet je dan bij de dealer zijn (300€). Het is in ieder geval het geld dubbel en dwars waard.
superalio schreef:Geen foto's gemaakt....
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ik vind van wel.....alhoewel ik maar 15 min heb gereden, en als ik hem op zijn staart trap vooral in lage toeren heb ik het idee dattie veel sneller optrekt dan voorheen......
of het echt ook zo is en of mijn eerste indruk goed is kan ik pas overal een aantal dagen zeggen (ik rijdt alleen weekends met dat ding namelijk).
of het echt ook zo is en of mijn eerste indruk goed is kan ik pas overal een aantal dagen zeggen (ik rijdt alleen weekends met dat ding namelijk).
Heb 'm vandaag LATEN plaatsen, ik (handige Harry) heb de torx naar z'n m.... moer gedraaid en de garagist heeft het uit moeten boren. Het heeft me 40 euro gekost (+110 voor de LMM) maar het is me iedere euro waard. Hij pakt veel beter op in lage toeren EN trekt veel beter door in hogere toeren kortom,
IEDEREEN AAN DE PIERBURG!!!
IEDEREEN AAN DE PIERBURG!!!
-
waar haal je zo'n pierburg?
Het artikelnr. is: 7.22684.09.0 en je kunt 'm bestellen bij Wilmink in Groningen, tel. +31 (050) 549 52 00.
rboogaardt schreef:waar haal je zo'n pierburg?
Als je de lmm dus zelf vervangt door een pierburg, heb je dan ook geen software update nodig?
Rij in een 320d uit 2000.
Alvast bedankt!
Rij in een 320d uit 2000.
Alvast bedankt!