welke mistlampen..
- bimmer-jeroen
welke mistlampen..
hallo,
Ik wil straks van`t zomer m`n voorbumper laten spuiten ivm met krassen van stoepranden en drempels e.d
maar 1 mistlamp is een aquarium en zins paar weer geleden gestopt met branden. (tjah water en stroom gaan eenmaal niet samen )
Maar nu wou ik dus ook nieuwe mistlampen erbij gaan doen.
Maar welke?
Ik heb nu de oem,. maar vindt ze niet lelijk ofzo, alleen m`n broer (buutnhuus) die heeft in z`n e46 dat heldere, mja ik zag laast ook een e36 staan met heldere maar da stond oerlelijk. of dat waren echte sjingchen dingen ofzo..
Maar ben er nog niet over uit dus.
Iemand nog tips en evt foto`s?
e36 sedan montreal blauw.
Gr Jeroen.
Ik wil straks van`t zomer m`n voorbumper laten spuiten ivm met krassen van stoepranden en drempels e.d
maar 1 mistlamp is een aquarium en zins paar weer geleden gestopt met branden. (tjah water en stroom gaan eenmaal niet samen )
Maar nu wou ik dus ook nieuwe mistlampen erbij gaan doen.
Maar welke?
Ik heb nu de oem,. maar vindt ze niet lelijk ofzo, alleen m`n broer (buutnhuus) die heeft in z`n e46 dat heldere, mja ik zag laast ook een e36 staan met heldere maar da stond oerlelijk. of dat waren echte sjingchen dingen ofzo..
Maar ben er nog niet over uit dus.
Iemand nog tips en evt foto`s?
e36 sedan montreal blauw.
Gr Jeroen.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Re: welke mistlampen..
Als je geen oem wel, kan je ipv de heldere met chrome inleg..de andere variant nemen met zwarte inleg.

wij hebben de smoke, die hierboven genoemd wordt
ze worden incl ophang geleverd, maar ze pasten bij ons gewoon in de OEM houders, dus was een kwestie van even de units omgooien, lampjes zitten erbij, dus eigenlijk plug & play:
Om je even een indruk te geven, deze foto's zeggen toch meer als de foto's op hun site!

ze worden incl ophang geleverd, maar ze pasten bij ons gewoon in de OEM houders, dus was een kwestie van even de units omgooien, lampjes zitten erbij, dus eigenlijk plug & play:
Om je even een indruk te geven, deze foto's zeggen toch meer als de foto's op hun site!

>>>>Showroom E36's<<<<
Hoe groot is de lichtopbrengst nu bij die mistlampen?
Heb er ook over zitten denken maar heb wisselende verhalen gehoord. Velen noemen het meer 'showlicht' dan daadwerkelijk bruikbaar.
Ik wil ze ook graag in mijn compact, maar rij regelmatig over bochtige onverlichte wegen waarbij ik het brede licht echt nodig heb.
Heb er ook over zitten denken maar heb wisselende verhalen gehoord. Velen noemen het meer 'showlicht' dan daadwerkelijk bruikbaar.
Ik wil ze ook graag in mijn compact, maar rij regelmatig over bochtige onverlichte wegen waarbij ik het brede licht echt nodig heb.
maar hoe zullen die smoke mistlampen in een blauwe auto staan dan?
mij lijken die heldere het mooist op zo'n blauwe auto.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008

Keuze zat, maar of ze allemaal mooi zijn...
niet echt ofzo...
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
heb je zo een goede indruk van de opbrengst?NielsE36 schreef:Hoe groot is de lichtopbrengst nu bij die mistlampen?

>>>>Showroom E36's<<<<
- bimmer-jeroen
@ Dcreator
heb je ze besteld bij HL?
en hoe vind je de pasvorm? is het nog beetje af te stellen, of breekt alles zo af..
Ik vindt die smoke op jou rode wel mooi staan, maar hoe zou het op montreal blauw staan, aangezien ik verder geen smoke knippers of achterlichten heb.
(of is hier iemand goed met fotoshoppen
heb je ze besteld bij HL?
en hoe vind je de pasvorm? is het nog beetje af te stellen, of breekt alles zo af..
Ik vindt die smoke op jou rode wel mooi staan, maar hoe zou het op montreal blauw staan, aangezien ik verder geen smoke knippers of achterlichten heb.
(of is hier iemand goed met fotoshoppen
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
Ik ga zelf ook voor die smokes die dcreated laat zien. Ik heb geen smoke knipperlichten en een avus blauwe coupe.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Alles smoke of niets 
de rest is ook zo smoke te maken! ;p
als je goede foto post van de voorkant wil ik welleens wat proberen voor je?
ze zijn idd van HL,
zoals ik al zei, worden geleverd met ophanging, maar we kregen ze ook in de originele ophanging geklikt, stellen blijft dus ook hetzelfde, met het schroefje, werkt gewoon naar behoren! heb niet te klagen erover
als je goede foto post van de voorkant wil ik welleens wat proberen voor je?
ze zijn idd van HL,
zoals ik al zei, worden geleverd met ophanging, maar we kregen ze ook in de originele ophanging geklikt, stellen blijft dus ook hetzelfde, met het schroefje, werkt gewoon naar behoren! heb niet te klagen erover
>>>>Showroom E36's<<<<
Bij mij pasten ze niet in het originele frampje 
niet? bij ons wel,
aan 1 kant moesten we hem wel vervangen omdat dat frampje verrot was,
maar aan de ene kant, (je moest idd wel even iets meer kracht erachter zetten dan bij de standaard lamp)
maar uiteindelijk klikte hij er netjes in! (zou wel voor de zekerheid iemand hem via de achterkant wat tegendruk geven, om te voorkomen dat iets breekt)
aan 1 kant moesten we hem wel vervangen omdat dat frampje verrot was,
maar aan de ene kant, (je moest idd wel even iets meer kracht erachter zetten dan bij de standaard lamp)
maar uiteindelijk klikte hij er netjes in! (zou wel voor de zekerheid iemand hem via de achterkant wat tegendruk geven, om te voorkomen dat iets breekt)
>>>>Showroom E36's<<<<