Nieuw Lid: '87 E30 316
Nieuw Lid: '87 E30 316
Hallo allen!
Ik ben Frans, 25 jaar en als vliegtuigontwerper en piloot uiteraard fan van BMW, in't specifiek de E30. Eindelijk maar een gekocht, sinds de Opel Corsa TR die ik hiervoor had het nog veeeel te lang bleef doen.
Het is een mooi Delphin Metallic 316 exemplaar uit 1987 met 160k op de teller. Nadeel daarvan is dat de carburateur aardig was vastgelopen. Andere aandachstpunten zijn:
- Lelijke roest door schade
- Schokkerig lopen
- Achterbumper afwezig en wat andere kleine dingetjes
Ik heb er een setje 17" wielen onder gehangen die ik mooi vindt staan. Later wil ik ooit weer originele BMW wielen, maar eerst even zorgen dat ie weer naar behoren functioneert. En wat foto's plaatsen!
Chroedjes,
Frans
End WALLOFTEXT
Ik ben Frans, 25 jaar en als vliegtuigontwerper en piloot uiteraard fan van BMW, in't specifiek de E30. Eindelijk maar een gekocht, sinds de Opel Corsa TR die ik hiervoor had het nog veeeel te lang bleef doen.
Het is een mooi Delphin Metallic 316 exemplaar uit 1987 met 160k op de teller. Nadeel daarvan is dat de carburateur aardig was vastgelopen. Andere aandachstpunten zijn:
- Lelijke roest door schade
- Schokkerig lopen
- Achterbumper afwezig en wat andere kleine dingetjes
Ik heb er een setje 17" wielen onder gehangen die ik mooi vindt staan. Later wil ik ooit weer originele BMW wielen, maar eerst even zorgen dat ie weer naar behoren functioneert. En wat foto's plaatsen!
Chroedjes,
Frans
End WALLOFTEXT
======================
there's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
there's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Nieuw Lid: '87 E30 316
Welkom Frans!
Maak snel een showroom aan voor je E30.
Persoonlijk vind ik 17" te groot voor onder een E30, maar wellicht dat jij die mening kan bijstellen
Maak snel een showroom aan voor je E30.
Persoonlijk vind ik 17" te groot voor onder een E30, maar wellicht dat jij die mening kan bijstellen
Dank je, bjornc. Ik zal mijn best doen ;] Kan ik dan het best een album maken of foto´s via Flickr oid plaatsen?
======================
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Klikkerdeklik
En dan de foto's onder het kopje Classics > Showroom posten
En dan de foto's onder het kopje Classics > Showroom posten
Welkom bij de klup , Frans
Ik heb een hekel aan vliegen maar niet aan BMW
Ik heb een hekel aan vliegen maar niet aan BMW
welkom hier
ene e46 coope er zit verschil in vliegen
ene e46 coope er zit verschil in vliegen
Cheers, guys!
En bedankt voor de tip, komt wel voor mekaar zo met die foto's!
Maarruh, BMW is een van de weinige autofabrikanten die luchtwaardige producten mag maken. Naast motoren, was ik laatst aangenaam verrast toen ik op een van onze kisten een chromen BMW tankdop zag Was de enige die paste, en 10x goedkoper dan een origineel Ik wilde spontaan over de baan scheuren met dat ding
En bedankt voor de tip, komt wel voor mekaar zo met die foto's!
Maarruh, BMW is een van de weinige autofabrikanten die luchtwaardige producten mag maken. Naast motoren, was ik laatst aangenaam verrast toen ik op een van onze kisten een chromen BMW tankdop zag Was de enige die paste, en 10x goedkoper dan een origineel Ik wilde spontaan over de baan scheuren met dat ding
======================