CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd: Iemand nog mod ideëen?? p54
Hoe heet dat bedrijf ook alweer die die tachos maakt..kenzo heeft die ook toch...
Verder wel benieuwd naar de HUD..
Verder wel benieuwd naar de HUD..
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Respect voor alle mod's
Ik hoop voor je dat de head-up display goed gaat werken. Bij de 5 serie met af fabriek head-up display is een speciale voorruit gemonteerd.(speciale folie tussen de ruitlagen) Die zijn er niet voor de E46.
Maar proberen kan altijd natuurlijk. Succes!
Ik hoop voor je dat de head-up display goed gaat werken. Bij de 5 serie met af fabriek head-up display is een speciale voorruit gemonteerd.(speciale folie tussen de ruitlagen) Die zijn er niet voor de E46.
Maar proberen kan altijd natuurlijk. Succes!
Zag laatst een leuk projektje op fanatics wat mij wel wat voor jou lijkt.
Een verwarmd stuurwiel
Een verwarmd stuurwiel
Jep, ik ben van Lommel maar mijn vriendin woont op Ginderbuiten...
ik heb je ook een aantal keer gezien.(de auto dan) je auto valt gewoon op
//.00.-// > /.-////.-///.-
Hoe bekijk ik dit nu best?! Positief of negatief?!
Gisteren even ontmoet, nice to meet you!
Wagen ziet er in de werkelijkheid nog beter uit dan op de foto's
Wagen ziet er in de werkelijkheid nog beter uit dan op de foto's
Een mod idee:
Ik zat laatst achterin in mijn cabrio en wou het raampje open doen MAAR dat kan niet. Dat vind ik best jammer eigenlijk, want diegenen achterin zouden toch ook het raampje gewoon met een knopje open kunnen doen?
Misschien is dat een mod idee?
Ik zat laatst achterin in mijn cabrio en wou het raampje open doen MAAR dat kan niet. Dat vind ik best jammer eigenlijk, want diegenen achterin zouden toch ook het raampje gewoon met een knopje open kunnen doen?
Misschien is dat een mod idee?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hahaha, typisch Hollanders... Toch bedankt voor het 'semi' compliment.
mini meetje lommel misschien een ideetje ? dat is voor mijn 10min rijden
//.00.-// > /.-////.-///.-
- Thetunerguy
Interieur verlichting
Wouw mooi gedaan allemaal. Ben verzot op die blouwe kleur. Heb zelf een (titansilber) kleur. Heb auto van mijn vader gekregen. Kleur is niet zo mooi. Heb een paar vragen. Hoe heb je die interieurverlichting in de deurgrepen geistalleerd? En de deurgrepen buiten?
Mvg Kelvin
Mvg Kelvin
Vor de deurgrepen buiten heb ik bij BMW LED-arrays gaan halen van de deurgrepen van de E9x met lichtpakket. Vervolgens heb ik de deurhendels van de E46 aangepast om deze LED-arrays in te passen... Niet moeilijk maar wel tijdrovend...
Re: CTD's Facelift 330Cd: Interieur... HELP!!!
Bedankt voor de leuke reacties! Altijd fijn!
De volgende aanpassinh zit eraan te komen... Herbekleding van het interieur. Er zit een 4 tal maandjes een zwart nappa-lederen M3 interieur in maar omdat dit een zeer mooi maar ondankbaar natuurproduct is, en zwart ook maar gewoon zwart is, wordt het tikd voor iets anders/specialer.
Zelf was ik aan het denken aan het E9x sattlebraun of het E39 caramel leder maar ik ben niet zeker. Ook de lijntjes in een andere kleur leder in zitvlak en rugleun zoals bij de E92 M3 staan me wel aan, doch, weer niet zeker...
Als iemand suggesties heeft, hoor ik ze graag. Foto's van mooie speciale interieurs zijn ook altyd welkom!
Graag jullie suggesties!
De volgende aanpassinh zit eraan te komen... Herbekleding van het interieur. Er zit een 4 tal maandjes een zwart nappa-lederen M3 interieur in maar omdat dit een zeer mooi maar ondankbaar natuurproduct is, en zwart ook maar gewoon zwart is, wordt het tikd voor iets anders/specialer.
Zelf was ik aan het denken aan het E9x sattlebraun of het E39 caramel leder maar ik ben niet zeker. Ook de lijntjes in een andere kleur leder in zitvlak en rugleun zoals bij de E92 M3 staan me wel aan, doch, weer niet zeker...
Als iemand suggesties heeft, hoor ik ze graag. Foto's van mooie speciale interieurs zijn ook altyd welkom!
Graag jullie suggesties!