Trekhaak E61 laten monteren
-
- Contacteer:
Trekhaak E61 laten monteren
Weet een van jullie ook een betaalbaar adresje om een demontabele trekhaak te laten monteren.
Ik weet dat er veel prijs verschillen zijn op dit vlak, graag jullie reacties...........
Ik weet dat er veel prijs verschillen zijn op dit vlak, graag jullie reacties...........
Re: Trekhaak E61 laten monteren
haha. En weer zijn we beiden op zoek naar hetzelfde..... Ik denk dat ik eerst nog maar mijn dak fiks. Maar hoor wel van je wie het goedkoop kan regelen. Westfaliasetje kost ongeveer 600 voor een merkspecifieke. Dan heb je enkel nog de montage. BMW-setje zelf kost geloof ik 850-900 euries.
-
- Contacteer:
Hij gaat lekker.......... als ik eruit ben met de trekhaak laat ik het je wel weten
- lekkerwijf1
Tjah Het kan duur maar het kan ook goedkoop.
IK had zelf een afneembare haak gekocht voor 500 euro met 13 polige kabelset en zelf gemonteerd.
Vergt een half dag tijd maar dan heb je ook wat.
PLus dat ik een gaten en trekhaak kappen had.
Op mijn huidige zit een standaard ding met zon lelijke kap.
IK had zelf een afneembare haak gekocht voor 500 euro met 13 polige kabelset en zelf gemonteerd.
Vergt een half dag tijd maar dan heb je ook wat.
PLus dat ik een gaten en trekhaak kappen had.
Op mijn huidige zit een standaard ding met zon lelijke kap.
welk merk? Was het veel werk?
- lekkerwijf1
Dit was een trekhaak van gdw.
Het is even zoeken en uitpluizen.
De bschrijving was ook onduidelijk maar had hem er in een avond van 6 tot 11 onder zitten.
Dit zou me nu wel sneller moeten lukken. (want het remlicht was destijds niet goed aangesloten.
Het is even zoeken en uitpluizen.
De bschrijving was ook onduidelijk maar had hem er in een avond van 6 tot 11 onder zitten.
Dit zou me nu wel sneller moeten lukken. (want het remlicht was destijds niet goed aangesloten.
-
Kwikfit: Afneembare Thule haak incl 13 polige stekker en montage voor 675....
- Kingfisher
- Contacteer:
Mijn OEM trekhaak is gekoppeld aan een 'Anhaengermodul' die in mijn kofferbak ligt (onder het reservewiel).
Bouwen andere partijen (dan de stealer) ook deze module in, of hebben ze een truuk om deze module niet in te hoeven bouwen?
Geen idee wat die module precies doet, ik weet wel dat de auto doorheeft dat er een aanhanger achter hangt, want bij het achteruitrijden gaan de parkeersensoren niet aan. Wellicht houdt het stabiliteitsprogramma ook rekening met de aanwezigheid van een aanhanger?
Bouwen andere partijen (dan de stealer) ook deze module in, of hebben ze een truuk om deze module niet in te hoeven bouwen?
Geen idee wat die module precies doet, ik weet wel dat de auto doorheeft dat er een aanhanger achter hangt, want bij het achteruitrijden gaan de parkeersensoren niet aan. Wellicht houdt het stabiliteitsprogramma ook rekening met de aanwezigheid van een aanhanger?
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
waarom maken ze alles zo moeilijk bij BMW?
Als ik een Toyota had gehad was het allang geregeld geweest (had ik ook niet van die hoge reparatiekosten gehad)
Als ik een Toyota had gehad was het allang geregeld geweest (had ik ook niet van die hoge reparatiekosten gehad)
@Kingfisher: ik heb begrepen dat als bijv. je caravan met electronische trailer control uitgerust is dat het stabiliteitssysteem van de aanhanger gekoppeld wordt met dat van de auto. Dus als je caravan gaat slingeren dan grijpt het systeem niet alleen in op de wielen van de caravan maar ook met het stabiliteitssysteem van de auto.
Die module heb ik iig nog niet gezien en ik heb ook een afneembare trekhaak vanaf fabriek zelf. Of heb niet goed gekeken
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
-
- Contacteer:
Zou je ook een trekhaak (afneembaar, en geschikt voor Mpakket) kunnen laten monteren in Belgie?
Zat net even te googlen, en kwam er daar een tegen die voor € 650,= / € 700,00 kant en klaar was.
Wel een Westfalia eronder laten zetten, wordt ook door BMW gebruikt.
Zat net even te googlen, en kwam er daar een tegen die voor € 650,= / € 700,00 kant en klaar was.
Wel een Westfalia eronder laten zetten, wordt ook door BMW gebruikt.
- lekkerwijf1
Die module hebben niet orginele bmw trekhaken ook.
Deze liggen op de plek van het reservewiel. tussen piepschuim platen.
Deze liggen op de plek van het reservewiel. tussen piepschuim platen.
ik ken een goed adres ....is wel in belgie goeie prijs - kwaliteit komen veel nederlanders
- lekkerwijf1
Ik wil evt ook wel trekhaken monteren.
IK moet waarschijnlijk mijn orginele afneembare trekhaak vervangen.
Voor een ander exemplaar deze past nml niet icm een complete m5 bumper.
IK moet waarschijnlijk mijn orginele afneembare trekhaak vervangen.
Voor een ander exemplaar deze past nml niet icm een complete m5 bumper.