Origineel-LED nummerbord verlichting
Origineel-LED nummerbord verlichting
Deze link kwam ik tegen en heb het geprobeerd in mijn e60 en het functioneert!
Originele onderdelen (op de weerstanden na) niet veel werk en een mooie modificatie.
Het is in het Duits maar dat maakt niet uit voor de onderdelen en de foto's zijn duidelijk genoeg om niet eerst een cursus duits te moeten doen bij de LOI.
http://www.yvesreiser.lu/photos/e92_led/" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes.
Originele onderdelen (op de weerstanden na) niet veel werk en een mooie modificatie.
Het is in het Duits maar dat maakt niet uit voor de onderdelen en de foto's zijn duidelijk genoeg om niet eerst een cursus duits te moeten doen bij de LOI.
http://www.yvesreiser.lu/photos/e92_led/" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes.
Re: Origineel-LED nummerbord verlichting
teveel moeite man...gewoon led-lampjes van HL... werkt perfect en in 2 min klaartjes 

En als je toch bezig bent dan vervang je ook meteen alle lampjes (interieur, deuren en kofferbak)
Is gewoon stukken mooier.
Is gewoon stukken mooier.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Waarom zou je je kenteken zo fel verlicht willen hebben, zodat ze die beter kunnen fotograferen als je te hard gaat? Nee dan zo donker mogelijk houden 

En origineel met BMW onderdelen.
Heb trouwens ook gelezen dat het mogelijk is zonder de weerstanden
Maar dan moet er software matig iets aangepast worden.
Heb trouwens ook gelezen dat het mogelijk is zonder de weerstanden
Maar dan moet er software matig iets aangepast worden.
Ik vind het er niet mooier op worden eigenlijk en heb er eerder geld voor over om mijn kenteken wat onduidelijker te maken dan duidelijker 

Ik vind de felheid nog wel me vallen als ik de foto's zo bekijk. Maar vaak zijn deze SMD LED's wel erg fel. Eén zo'n ledje (per unit) is dan al meer dan genoeg voor je kenteken verlichting. Dan zou ik (wat ik ook gedaan heb) idd kies om er gewoon een 'buislampje' LED'je in te zetten.
Verder vind ik LED's in het interieur echt zonde. De warme sfeer van het gloei;icht is dan weg, en ik vind het er dan veel te saai en kil uitzien met die LED's.
Verder vind ik LED's in het interieur echt zonde. De warme sfeer van het gloei;icht is dan weg, en ik vind het er dan veel te saai en kil uitzien met die LED's.